JMV versus Ermax

Sergio

MF veteraan
11 jul 2008
2.267
449
Alkmaar
Hallo MF ers,

De titel zegt het al een beetje en de zoekfunctie helpt mij niet verder. Ik zoek een Undertail voor mijn Bandit 650 SA en zie deze merken staan. Is eentje significant beter in kwaliteit of afwerking?

thanks!
 
JMV en/of Topline te bestellen bij www.bike-design.nl zijn met kwaliteit de beste.
Heb al vele undertails gemonteerd, maar bij deze 2 merken was zowel de undertail netjes als de beschrijvingen duidelijk. Ermax leverder mijn eenmaal een niet al te rechte bodemplaat en Hotbodies leverde geen beschrijving en benodigdheden plus dat de kleur totaal niet overeen kwam met het orginele.


Gr.
 
JMV en/of Topline te bestellen bij www.bike-design.nl zijn met kwaliteit de beste.
Heb al vele undertails gemonteerd, maar bij deze 2 merken was zowel de undertail netjes als de beschrijvingen duidelijk. Ermax leverder mijn eenmaal een niet al te rechte bodemplaat en Hotbodies leverde geen beschrijving en benodigdheden plus dat de kleur totaal niet overeen kwam met het orginele.


Gr.

ik heb zelf vd zomer een Ermax undertail gekocht, en kon deze perfect zonder aanpassingen plaatsen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan