Unieke kans!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lion-Art

Rookie
10 jan 2005
6
0
Heinkenszand
Hallo ik zal me eerst even voorstellen ik ben Lion woonachtig in Heinkenszand Zeeland.
Ik ben al een jaar of 15 aktief airbrusher en zeer evaren.
Zie dit niet als Spam maar als een oproep.

Ik sta ook 3a4 keer per jaar op beurzen nu heb ik daar vaak voorbeeld materiaal nodig, nu heb ik wel veel motoren gespoten maar vaak kan of wil de klant niet zijn bike op een beurs tentoon stellen.
Nu ben ik op zoek eigenaren van vette bikes die op beurzen willen staan.
Mijn aanbieding is als volgt ik spuit de bike in overleg voor een extreme lage prijs maar daar tegen over moet staan dat de bike op beurzen tentoongesteld wordt.

Over wat voor prijs spreken we dan nou laat zeggen de bike wordt gedaan ik kan zelf puur alleen het airbrush werk doen dus het gewone spuitwerk is voor jezelf dus het evt gronden kleur en blanke lak zijn kosten voor jezelf.
Voor het airbrush werk rekenen ik maar320% van de normale prijs dat houd in dat een hele bike gedaan wordt kost dit normaal tussen de 1000-1500 euro nu dus 300-450 euro.

Deze kans is puur voor vette bikes en niet een airbrushje op een tank het moeten mooie show bikes worden.
Kijk voor mijn werk op www.Lion-Art.nl

Ben benieuwd of jullie hier intressen in hebben.

M.vg. Lion
 
MF is niet bedoeld als gratis reclamemedium om te spammen. Mocht je interesse hebben in adverteren op MF dan kun je contact opnemen met duderuud of bananeman (zie FAQ voor hun mailadressen).

Slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan