Suzuki DRZ Topic#3 - Degelijk, licht ontvlambaar en fun bike

kill_it_with_fire-s670x394-304461.jpg
 
Laatst bewerkt:
Op http://www.zimo-motorrad.de/ , las op het honk wat posts erover, €139,- ex. verzendskosten ( à €8,95 )

Ik heb al wel een plaatje gemaakt voor de ophanging van het eindstuk, maar als er een keer iemand bij me achterop gaat, dan kunnen ze de poten niet kwijt, omdat de stepjes er niet op kunnen, ook zo lastig hé
De gaten komen niet overeen, dus je kunt met geen mogelijkheid de stepjes erop zetten met deze demper, althans, bij mij is dat zo.
 
Laatst bewerkt:
Ik rijdt zonder stepjes maar dat boeit niet.
Ik gebruik een plaatje ipv stepje.
Gaten komen idd kut overeen.
Daarom hangt het bij mij lichtelijk onder spanning.
 
Wat bij mij dus het geval is, is dat de ABP bocht niet helemaal doorschuift over de mid-Pipe heen.
Als je dit wel voor elkaar krijgt komt de ophanging wel beter overeen volgens mij.
 
Oei had ik ook, met de Slijptol ingekort *D
 
Laatst bewerkt:
Ff een vraagje, ik ben opzoek naar nieuwe banden voor mijn sm, en vraag me af wat jullie het beste vinden! Het is puur voor op de weg, ook in de regen. Hoe meer grip hoe beter!

Raden jullie sm specifieke banden aan of eerder michellin pp2ct's ofzo?
 
Ff een vraagje, ik ben opzoek naar nieuwe banden voor mijn sm, en vraag me af wat jullie het beste vinden! Het is puur voor op de weg, ook in de regen. Hoe meer grip hoe beter!

Raden jullie sm specifieke banden aan of eerder michellin pp2ct's ofzo?
Pipo's 2ct zijn prima maar op een SuMo redelijk snel op. Ik kwam niet verder dan 4000. 160ers passen prima. Rj nu met de road3 en die vallen wat breder dus nu last van chainrub. Qua grip geen klagen. Achterbandje slijt sneller op de zijkanten dan in het midden...
 
Dat hangt een beetje van Herr Ik zijn bui af...
De ene keer zegt ie dat ze het verrassend goed doen en de andere keer weer bagger :P
 
Laatst bewerkt:
Nou wat wil je nog meer horen :P


Maar serieus, ik had de mutants onder de drz en was er erg tevreden over
 
Terug
Bovenaan Onderaan