Dynamodeksel Yamaha R6 2006 lekt.

gwngasgeve

Rookie
24 dec 2012
22
0
Antwerpen
Hey iedereen,

Ik ben vorige week onderuit gegaan. Ik merkte dat er olie lekte (toch wel vrij veel) uit mijn dynamodeksel.. Ik ben technisch ni echt een genie mr ik weet dit niet goed is.. Ik zou het enorm appreciëren als ik hier wat tips/advies kan krijgen over dit probleem.

(Ik ben ook nieuw op deze site, dus mijn verontschuldigingen als ik deze topic verkeerd heb gemaakt)


Vriendelijke groeten.
 
ik heb het idee dat jij vooral niet moet gaan sleutelen aan je motor. als je nog geen idee hebt hoe olie te peilen en bij te vullen zeg ik, lekker met je vingersafblijven voordat je jezelf of de overige verkeersdeelnemersin gevaar brengt, en de lekkage laten repareren door een kundig persoon.
 
ik heb het idee dat jij vooral niet moet gaan sleutelen aan je motor. als je nog geen idee hebt hoe olie te peilen en bij te vullen zeg ik, lekker met je vingersafblijven voordat je jezelf of de overige verkeersdeelnemersin gevaar brengt, en de lekkage laten repareren door een kundig persoon.

Dit is nog de beste tip...

maar ik las ook dat iemand zei: blokpakking kan je nog een keer gebruiken, wissel deze nou ook gewoon als je het deksel verwisseld, kost maar een paar euro, en scheelt een hoop gelul als hij erna alsnog lekt
 
Terug
Bovenaan Onderaan