te hoog stationair honda cb600 hornet 2010

global

Rookie
10 jun 2012
10
0
kan iemand mijn vertellen of er een stelschroef bij deze motor op de body's zit om het toerental iets naar beneden te brengen?
 
ik heb het instructieboekje erbij maar het gaat hier wel om een injectiefiets bij sommige injectiesystemen zit nog een gewone instelschroef maar kan bij de hornet het niet vinden iemand een tip?
 
bij warm weer draaid hij in het begin 2000 toeren ik vind het wel een lange tijd duren voor dat hij naar de gewone stand gaat en dat is 1400 toeren ik weet niet hoe het zit bij alle andere hornet's met injectie?
 
1000 - 12000 toeren is normaal bij motorfietsen geloof ik. Ik geloof eigenlijk ook niet dat er geen stelmogenlijkheid zit. De plek waar de gaskabels worden aangesloten hoort een aanslag te zitten, daat zit vaak een stelschroef in.
 
hoi part 66 vond hem toen ik hem kocht ook te hard stationair draaien,motorzaak gebeld die vertelde dat 1500 toeren standaard is bij de motor,omdat het een hoge toere motor is,goeie helm op zetten die goed afsluit haha, ben er inmiddels aan gewent, hoort bij dit type motor denk ik..

grt m
 
Terug
Bovenaan Onderaan