eens kijken of het lukt

Idd fusee besturing wat anders, maar zover ben ik nog lang niet.
 
Zo even oma wegjagen met wat foto's.
Eindelijk had ik wat tijd na het werk en was er een lastafel vrij waar staal op wordt gelast, aangezien we een afdeling hebben waar staal wordt verwerkt een eentje waar RVS wordt verwerkt was ik afhankelijk van een vrije lastafel om een begin te maken met het frame. Hieronder wat foto's.
full
 
en eentje om te kijken of het past als het is samengesteld *O*
full
 
jammer dat het niet wat sneller gaat... (dit zijn de mooie projecten die je graag op regelmatige basis ziet langskomen)
 
nou, kom op dan: gas op die lollie!

of heb jij er ook al last van dat je naast hobby ook nog een heel sociaal leven (met werk, familie, vrienden, vage kennissen) in stand moet houden ;)
 
Heb jij dat dan niet Ehe? Ik heb naast bouwen ook veel verplichtingen. Niet allemaal vervelende. Muziek is een deel, en idd vrienden familie en vooral werk als het zo koud is als nu.
 
als je mijn bouwtempo een beetje in de gaten houdt, dan weet je wel genoeg vrees ik.... en dan heb ik nog geneens vrienden..... ;)
 
nou, kom op dan: gas op die lollie!

of heb jij er ook al last van dat je naast hobby ook nog een heel sociaal leven (met werk, familie, vrienden, vage kennissen) in stand moet houden ;)

Vergeet niet het rijden naar volleybal, voetbal, judo en andere ongein waar het korte volk meent niet op de fiets naar toe te kunnen? Ik bedoel: wat is er mis met een fietstocht van 20 km als warming up voor de volleybal??
O-)
 
ohoh.... dat hoef ik ook nog niet eens te doen... kun je nagaan wat me allemaal nog te wachten staat...
 
Even foto's van iets anders waar ik mee bezig ben, ik had voor een tijd terug een houder gezien voor een Zumo 660. Ik voel onder het rijden geregeld of mijn Zumo nog vast zit omdat ik de houder die meegeleverd wordt niet zo'n geweldig ding vindt.
Nu heb ik er eentje nagemaakt, de schroefjes zijn nog te lang maar bij gebrek aan beter toch maar even gebruikt of alles een beetje past.
Om het veertje vast te zetten heb ik nog een asje nodig wat ik nog moet draaien maar de navigatie past er in en wordt goed geborgd door de bovenste beugel die kan worden ontgrendeld en dan door het veertje automatisch naar boven schuift(net als bij de orginele van Touratech).
O ja het slotje heb ik niet want ik weet niet wat het merk is(iemand???)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan