Goede druppellader gezocht

RRROYA

Rookie
12 apr 2012
5
0
Almelo
Ik ben op zoek naar een druppellader voor mijn Yamaha R6.
Liefs niet te duur.

Weet iemand een goede druppellader?
Zijn er verder nog dingen waar ik op moet letten als ik de motor op de bok zet en hem een tijd stil laat staan?
 
De acculader van de Lidl (Tronic) is net zo goed als een optimate of Ctek volgens een promotor test.
Loading...

Je hebt vast en zeker gelijk. Het is maar net wat TS wil. Alleen Plug and play. Totdat het na de zoveelste plug toch jammer genoeg geen play is. Nog niet zo erg, dan koop je een nieuwe accu.

Die dure dingen zijn alleen een leuk speledingetje. Je kunt zien wat de lader nu eigenlijk aan het doen is, en misschien kun je zien of ie overleden is. Daar ben ik niet zeker van. Wel kun je de accu eventueel weer tot leven wekken. Ook kun je je autoaccu er lekker snel mee opladen.
De prijs is dat je voor een aantal extra opties wel meer betaald.

Volgens mij staat er ook niet dat ie net zo goed is. Het is wel de beste in zijn prijsklasse die zijn werk goed doet.
 
Lader van tronic van de Lidl doet het op zich goed, nadeel is dat als je de stekker in het stopcontact steekt, je eerst 3x op knopje moet drukken om in de juiste laadt modus te komen.

Na x aantal keer werkt het knoppie niet meer...... -O-
Ik heb er zoeen en die start altijd in de laatst ingestelde modus als ik de stekker in het stopcontact steek. Knoppie vaker dan 3x bedient werkt feilloos. Je hebt of een andere lader of je hebt pech en een defect exemplaar. Garantiegevalletje(3 jaar)?
 
Terug
Bovenaan Onderaan