Het Aprilia RS125 topic (3)

Ik had in haar topic al gezegd dat ik weet dat er RSjes zijn die standaard 11kw zijn maar weet niet hoe dit gedaan is.

PV eruit en "afdoppen"
Andere CDI
Afstellen

Ben ik warm?
 
In hoeverre ik het weet heeft hij wel een powervalve. Deze staat echter op een vaste stand (zit dus geen kabel met motor aan etc) Is dus eigenlijk een insert inplaats van een schuifje.

Handigste is wellicht om de importeur/dealer een bericht te sturen.
 
Ik heb ook een 11kW.

Deze heb ik weer ''full-power'' gemaakt, maar op kenteken is deze nog 11kW, erg handig voor diegene met dus dat ***-rijbewijs.

Ik heb hierbij een powervalve moeten plaatsen, andere cilinder met extra uitlaatpoorten, andere CDI (gelijk maar een HPI wat nog iets sneller is dan een ''full-power'') en een andere uitlaat (gelijk maar een Arrow).

Ik wil het frame wel ruilen tegen vergoeding met jou? Dan is die van mij officieel goed op kenteken, en kan jij (redelijk) legaal 11kW rijden!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook een 11kW.

Deze heb ik weer ''full-power'' gemaakt, maar op kenteken is deze nog 11kW, erg handig voor diegene met dus dat ***-rijbewijs.

Ik heb hierbij een powervalve moeten plaatsen, andere cilinder met extra uitlaatpoorten, andere CDI (gelijk maar een HPI wat nog iets sneller is dan een ''full-power'') en een andere uitlaat (gelijk maar een Arrow).

Ik wil het frame wel ruilen tegen vergoeding met jou? Dan is die van mij officieel goed op kenteken, en kan jij (redelijk) legaal 11kW rijden!

Kijk, ik wist dat er iemand was die dit gedaan had :)
 
Kijk, ik wist dat er iemand was die dit gedaan had :)

Vergeet trouwens een andere sproeier en gasnaald te vermelden. Alhoewel wil die niet lekker lopen op die ''full-power'' gasnaald, dus heb nog wel de andere gasnaald.

Edit:

Ooh echt dom dit, nu ik er over na denk komt er steeds meer in me op. Óók een ''full-power'' luchtfilter tuit!
 
Laatst bewerkt:
frame ruilen word niets, als je word gepakt en ze gaan het alle maal controleren dan ben je dik de l*l... toch bedankt voor het aanbod, joeyw91
 
Minn RS is weer compleet werkzaam.
Kon voor 75 euro een complete cockpit inclusief goed werkende LCD display en temp.sensor op de kop tikken.

Nu werkt alles naar behoren.

Komende week wordt het droog.
Ga eens een paar ker rijden tusendoor.

Heb al 20 km ingereden en moet er nog maar 780..... LOL
Lamg leve de 6000 tpm...
 
20km word ie net warm joh. Je hebt hem een paar keer stationair warm laten worden en weer laten afkoelen?

Dan gewoon rustig aan toeren opbouwen.
 
Onder de tank zitten bij die van mij 3 slangentjes 1tje gaat geloof ik van uit de tank richting de motor en de andere 2 hangen los ( heb hem 2de hands gekocht ) hoort dit zo of moeten die ook nog ergens op zitten. Bouwjaar 99 overgens :)
Zat al een tijd met deze vraag maar niemand die ik ken heeft verstand van Aprilia :P
Wie o wie helpt mij uit de brand. Motor loopt wel gewoon zonder problemen
 
Ontluchting en carter ontluchting misschien, maar foto's van waar naar waar ze lopen is wel zo handig. Verder WPHB is je vriend!


Ik heb echt geen vlauw idee. Heb gekeken voor foto's maar kon niets vinden.

Wat houd WPHB in...? Vast een onweis stome vraag maar weet neit wat het inhoud :P
 
Als je wil doen graag, dan kan ik eens kijken of dat klopt :D
A ja. dat was een stome vraag xD Kon de letters alleen niet platsen. Alvast bedankt :}

Euh nee... Jij zelf even foto's maken ;)
Heb de motor hier binnen staan dus ga er niet aan sleutelen hier ;)


Trouwens, bedenk me net:
1x van je brandstofkraan naar je motor = je vacuum. Die zorgt dat je brandstof kraan alleen benzine doorlaat als hij loopt.
1x is ontluchting van je tank
1x is overloop van je tank
 
Laatst bewerkt:
Euh nee... Jij zelf even foto's maken ;)
Heb de motor hier binnen staan dus ga er niet aan sleutelen hier ;)


Trouwens, bedenk me net:
1x van je brandstofkraan naar je motor = je vacuum. Die zorgt dat je brandstof kraan alleen benzine doorlaat als hij niet loopt.
1x is ontluchting van je tank
1x is overloop van je tank


o haha, ik heb overal foto's van gemaakt maar niet niet van die stome slangetjes..
Ben over 2 weken weer bij mn pa zal dan ff foto's maken *D

( ik hebb dislektie lees vak ergens over heen en maak veel spelfouten )

Dat zou kunnen kloppen.
 
o haha, ik heb overal foto's van gemaakt maar niet niet van die stome slangetjes..
Ben over 2 weken weer bij mn pa zal dan ff foto's maken *D

( ik hebb dislektie lees vak ergens over heen en maak veel spelfouten )

Dat zou kunnen kloppen.

Het is niet zo erg als ik al vaker gezien heb op MF :X Je hebt tenminste nog een redelijk interpunctie gebruik.
 
Ik heb besloten de motor te verkopen, ik vind wel weer een ander leuk model. Aprilia heeft wel de voor keur maar eerst deze verkopen als imand intresse heeft:
een Aprilia 125 rs replica
22 kw
bouwjaar 1999 goed onderhouden.
(km stand: 13.428
30 pk,
139 kilo,
1 cilinder.
Achterband is recent vervangen, voorband is nog voldoende.
Nieuwe voor remlijding opgezet.
Ketting en tandwielen zijn goed onderhouden.
Accu is pas opgeladen is starten en lopen! Lichten werken pervect.
Prijs is 1.650
Voor meer info mail maar.. (email staat op mijn profiel)
nx1d04.jpg

2yke4bc.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik kan uit de OP! Heb m'n RS verkocht. Daarvoor is een Suzuki GSX-R 600 SRAD in de plaats gekomen nu ik geen beperkt rijbewijs meer heb!

Ga het sturen als een scheermes wel missen ben ik bang.
 
Ik kan uit de OP! Heb m'n RS verkocht. Daarvoor is een Suzuki GSX-R 600 SRAD in de plaats gekomen nu ik geen beperkt rijbewijs meer heb!

Ga het sturen als een scheermes wel missen ben ik bang.

Ja zeker op die logge SRAD :P Ik heb hem ook gehad.

OP word wel leegjes... :X
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan