Dolgedraaide bout loskrijgen???

Status
Niet open voor verdere reacties.

sw567

MF'er
19 aug 2012
95
0
breda
Wilde vandaag de koppelingskabel vervangen en het ging goed totdat 1 van de inbusbouten niet mee wilde werken.
Dit is dus de inbusbout waarmee de afdekplaat van de koppelingskabel aan de zijkant van de motor mee vastzit..
Zit nu dus met een inbusbout die geen inbusbout meer is maar rond is aan de binnenkant.
Ook zit deze op een onmogelijke plaats dus als iemand een idee heeft om deze los te krijgen dan graag?? :?
 
Daar ben ik weer en bout is eruit eindelijk maar niet op 1 van de manieren hierboven want boren in een keiharde bout heeft dus ook geen zin want uiteindelijk blijft er onderaan wat vlees over dus dan schiet het nog niet op.
Heb uiteindelijk met een klein beiteltje op de rand van de kop in de draairichting getikt tot deze los kwam en dat werkte wel.
Koppelingskabel zit er nu op maar heb nu een volgend probleem maar zal daar maar een nieuw topic voor starten.
deze kan wat mij betreft op slot.
Volgens mij is de tip om met een beiteltje op de kop te slaan in de draairichting meerdere keren gegeven.
Als je een 5mm boutje hebt en je boort dan met 6mm in de kop dan ligt die kop er zo af.
Zo hard is zo'n boutje niet.
Belangrijkste is dat hij er uit is *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan