Yamaha dragstar: Boutdiameter

vmeertens

Rookie
28 sep 2012
17
0
Hoogstraten
Heren,

Eerst en vooral een gelukkig nieuwjaar!

Ik heb een simpele technische vraag:

voor mijn dragstar wil ik een beugel maken om het achterse spatbord te ondersteunen en een 2e beugel om mijn remlicht op te monteren.

Het materiaal en de lengte van de beugel heb ik al, maar om de beugel van boringen te voorzien, heb ik de boutdiameters nodig.
Aangezien de motor niet thuis staat, kan ik de diameter van de bouten niet opmeten, maar ik wil graag de stukken maken. :)

Op deze foto kan je zien van welke bouten (blauwe cirkel + rode cirkel) ik de diameter zou moeten weten:

Afbeeldingbouten_zpsbd3ea304.jpg


kan er iemand mij hiermee helpen? Mijn dank is groot!

Mvg,

Vincent
 
Ik hoop niet dat je de blauw en rood omcirkelde bouten wil gebruiken om je achterste spatbord te ondersteunen. Dat spatbord zit star aan je frame vast terwijl die bouten meeveren met de achtervork. Dat zal grote problemen opleveren.
 
Ik hoop niet dat je de blauw en rood omcirkelde bouten wil gebruiken om je achterste spatbord te ondersteunen. Dat spatbord zit star aan je frame vast terwijl die bouten meeveren met de achtervork. Dat zal grote problemen opleveren.
Zou wel een waanzinnige manier zijn om een hardtail te maken, via het spatbord .. _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan