Zijspannen op de motorbeurs in Utrecht

sidebike

MF veteraan
1 aug 2008
1.091
31
Méééééérr……

Meer plezier
Meer vreugde
Meer blijdschap
Meer motorrijden……

Meer, meer, meer, meer,meer……

Het uitdragen van onze gezamenlijke driewielige motorbeleving is de missie van Mark Biere en Clemens Löwensteijn. Zij hebben dit al eerder gemanifesteerd met de 1e landelijke motor-zijspan-dag in Soesterberg. Juist de ‘normale’ motorrijder kennis laten maken met de uitbreiding van het motorplezier.
Dit motorplezier met de familie te beleven, de absurditeit van het asymmetrisch gegeven te benutten ; de enorme rijvreugde als je het kunstje door hebt !
Machtig & Prachtig !
Het nekkendraaien van andere weggebruikers, veelal met glimlach, geeft ook vreugde.
Jullie h-erkennen het allemaal. De diversiteit, het individualisme in vereniging van andere drie-wiel fanatiekelingen.
Zijspanrijden is geweldig, maar wie weet dat ?


In 2011 hebben we met zo’n 400 zijspannen een prachtig visitekaartje afgegeven met de Landelijke Motor-zijspan-dag. Gigantisch veel aandacht gekregen in de motorbladen. De motorbladenlezende motorliefhebber heeft vele sfeer foto’s gezien. Daarmee de nieuwsgierigheid prikkelend van de 'normale' motorrijder.
Nu schakelen we door, de MOTORBEURS in Utrecht. Méér dan 100.000 motor actieve mensen bezoeken deze dynamische motorhappening; onze doelgroep om het zijspan voortbestaan te waarborgen. Zonder vraag / handel ontwikkelt het zijspan zich niet. Ontwikkelingen / research / technische oplossingen / innovaties staan stil als ons wereldje steeds kleiner wordt. Het kip en het ei verhaal. De zijspanbouwers kunnen zich geen stand veroorloven. Mark en Clemens hebben het initiatief genomen om met de twee zijspanclubs een zijspanpromotie te realiseren op deze beurs. Als er bij deze 100.000 bezoekers er 10% interesse en sympathie ontstaat, en daar weer 1% daadwerkelijk een zijspan aanschaft, komen er dit jaar weer 100 zijspanliefhebbers bij !!!



Niemand kan beter het zijspan promoten dan de zijspanrijder zelf !!! Deze is oprecht gelukkig met zijn ooit gemaakte keuze om een driewieler te gaan rijden. Hij / zij dient geen enkel commercieel belang; de pure vreugde van het bezit kan niet beter uitgestraald worden ! Deze zijspan-promotie-wordt bemand/bevrouwd door liefhebbers. Dus géén verkopers o.i.d. Hun inzet en enthousiasme voor het zijspan genot willen ze graag delen met de twee wielige motorliefhebber.
Een pracht etalage voor de zijspanscène in hal 9, stand A 018 waar beide zijspanclubs ook hun 40 jaar bestaan gezamelijk vieren.


De motorbeurs utrecht is van 21-02-2013 t/m 24-02-2013
Voor een nieuwe dimensie in je motorleven……..

groeten van

Mark Biere markbiere@casema.nl
Clemens Löwensteijn clemens.l@ziggo.nl

NVZ website: www.zijspanrijders.com
HdW website: www.hetderdewiel.nl
 
Laatst bewerkt:
Dat is leuk, misschien komen wij dan nog wel even langs. Anders hebben wij op de beurs niet veel te zoeken. Is er koffie met stroopwafels?
.
.

Misschien kunnen we wat leden winnen voor de DISA *O*
 
Laatst bewerkt:
Koffie zal er zeker aanwezig zijn, stroopwafels zijn te regelen! ;) ik sta er zelf donderdag voor de NVZ.
 
Waarom trouwens fabrikanten / leveranciers vragen een span beschikbaar te stellen?
Spannen genoeg toch?
Enkel als er sprake is van een nieuw model / nieuwe combi zou van een fabrikant / leverancier logisch zijn lijkt me?
 
An de kant Oma....

Nog een week en dan de motorbeurs...

Ik sta donderdag op de zijspanstand voor de NVZ

wie gaat er nog meer?
 
zoals het nu lijkt staan er 4 zijspannen, EML, EZS, LBS, en Tripteq zijn de leveranciers...
 
An de kant Oma....

Nog een week en dan de motorbeurs...

Ik sta donderdag op de zijspanstand voor de NVZ

wie gaat er nog meer?


Ik zou eerst op de donderdag voor de MMvG staan, helaas was ik een niet onbelangrijk afspraakje bij het Radboud in Nijmegen vergeten dus dat gaat nu de vrijdag worden.
 
4 combinatie,s dat zal een flinke stand zijn,onze stand is 5 bij 8 meter.
ben er donderdag.
 
4 combinatie,s dat zal een flinke stand zijn,onze stand is 5 bij 8 meter.
ben er donderdag.


Volgens mij valt de opervlakte wel mee heb ik begrepen maar we zien het wel.

ik ben allang blij dat er weer een stand met zijspannen te bewonderen is..
 
Klaar voor de beurs morgen! 3 pak stroopwafels ingepakt ;) ...er is koffie op de stand, dus wie weet spreken we elkaar op de zijspanstand.

@JFJ, posters van het Gealemudiger zijspantreffen ook ingepakt. ;)
 
Volgens mij valt de opervlakte wel mee heb ik begrepen maar we zien het wel.

ik ben allang blij dat er weer een stand met zijspannen te bewonderen is..
Was nog ruimte zat in het midden, alleen uiterst links en uiterst rechts stond een span :+

Was vanmiddag ff gaan kijken en heb kennis gemaakt met de beide organisatoren van stand en zijspandag Soesterberg, was erg gezellig !!!
 
Klaar voor de beurs morgen! 3 pak stroopwafels ingepakt ;) ...er is koffie op de stand, dus wie weet spreken we elkaar op de zijspanstand.

@JFJ, posters van het Gealemudiger zijspantreffen ook ingepakt. ;)

Goedzo ;) Veel plezier daar morgen! Alweer jaar geleden dat Lasmoat en ik ons in het nachtleven van Utrecht hebben gestort _O-
 
Was nog ruimte zat in het midden, alleen uiterst links en uiterst rechts stond een span :+

Was vanmiddag ff gaan kijken en heb kennis gemaakt met de beide organisatoren van stand en zijspandag Soesterberg, was erg gezellig !!!


Fotoooooooo's !!


:+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan