andere tellerunit cbr600 f2

Sander78

Die hard MF'er
15 nov 2011
504
0
Alkmaar
Goedenmiddag,

Ik wil de bestaande topkuip van mijn cbr600F (1993) verwijderen om een ronde koplamp te plaatsen, ik loop enkel tegen het probleem aan dat de tellerunit op het topkuipsteun gemonteerd zit. Als ik dit dus verwijder kan ik mijn tellerunit niet meer vastzetten.

Heeft er iemand ideeën hoe ik hier iets knaps van kan maken? :? ( ik bouw liever geen digitale teller in)

gr Sander
 
Laatst bewerkt:
Misschien een idee om wat piccies te plaatsen?

Overigens vermoed ik dat je een andere steun zult moeten (laten) maken, die bv. bevestigd wordt op het balhoofd of op de risers.
 
Dit bakbeest zit er op dit moment in :
CBR600PC25ZW09.JPG


Deze zit gemonteerd op het topkuipframe op 3 punten, maar dit gaat hem niet worden als ik de topkuip eraf haal want dat ziet er gewoon verschrikkelijk uit...

ik wil de motor ongeveer zo maken :
cimg4212.jpg


zoals je kan zien zit hier een andere, plattere en kleinere tellerunit op... hoogstwaarschijnlijk van een andere motor... maar aangezien het een heel puzzelwerk word wat waarop past, hoop ik dat er iemand is die dit eerder heeft gedaan met deze motor en wat ideeën heeft.
 
Je kunt ook vrij eenvoudig een plaat alu of een behuizing van glasvezel op maat (laten) maken en daar de huidige tellers etc. in monteren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan