Choke CBR 600 F2 1994

Bennie98

MF'er
7 sep 2012
175
2
Iemand enige afbeeldingen of werkmethodes om de choke weer in orde te krijgen.
Nu start mijn moto maar na 6-20 keer starten, afhankelijk van hoe koud hij staat..
Echt geen pretje dus. Zeker niet na die serieuze kost die ik er aan laten doen heb. Ik heb zelf al zitten denken dat ze bij de reparatie "vergeten" zijn van de choke er terug aan te hangen.

Ik heb zelf al in een werkplaatshandboek gekeken maar daarin staat er niets uitgelegd van de choke. In principe staat er praktisch niets in uitgelegd.
Dus als iemand een beter wphb heeft dat is ook goed.

Bennie98

ps: dit is een kopie van dit topic: Choke CBR 600 F2 1994
Maar dat was in de verkeerde categorie geplaatst. Gelieve die daar te verwijderen als dat kan...
 
weerstand wel maar ik denk eerder gewoon van de hendel tegen de houder ipv de kabel. anyways, als ik in neutraal sta en ik open mijn choke verandert het toerental niet...

Teruggaan naar de monteur zie ik niet direct zitten omdat het nogal een kostelijke garage is en ik denk dat ze het minste wel weer zullen aanrekenen.

Met een serieuze kost bedoel ik 1100euro. Voor de nokkenasketting, spanner, geleiders en tandwielen. En het vervangen van mijn balhoofd. (oke, alles tesamen mss een ok prijs maar na aankoop van de moto is dat een serieuze kost. )
 
Wat ik met mijn F3 had was dat hij een enorme vrije slag had. Ik kon hem zeker een kwartslag draaien voordat hij eigenlijk aangreep. Probeer eens wat meer kracht te zetten op die schakelaar, misschien heb je hetzelfde probleem (ik dacht namelijk ook dat hij het niet deed)
 
loopt de "weg" van de kabel goed? misschien dat ie tijdens opbouw anders is gelegd of ergens met een tie rap is vast gemaakt..

kabel volgen dus zoals hierboven al word gezegd. tank er dus ook af.
 
:$ heb gemerkt dat het inderdaad hetgeen is dat mark-k gezegd heeft.

moest inderdaad gewoon veel meer macht op zetten.
ik wou het namelijk niet echt afbreken. Blijkbaar kunnen die onderdelen wel tegen wat kracht... :) blij dat dat in ieder geval werkt.

Bedankt voor alle reacties
 
Terug
Bovenaan Onderaan