kawasaki 454 ltd projectje...

lassen met electroden... 2 mm electroden. heb m ook op stand staan voor 2 mm word duidelijk aangegeven .. tenminste als het ook zo werkt hahah
 
_O- _O- Hangt van het soort lasapparaat af, CO2 kan "iedereen" , heb er laatst 2 collega`s wegwijs mee gemaakt en die hadden het na 15 minuten redelijk onder de knie.

co2 heb ik wel eens gedaan geloof ik last ook wel mooier volgens mij ... maar heb ik het gereedschap er niet voor ... B|
 
HELP!!

ben nu aan t stoeien met het zadel .........

zitten nu 5 inch veren onder zadel als je erop zit zakt je aardig in ..

met de 3 inch veren zit je te laag en stoot je op het spatbord .. |(

maar weet niet of het mooi is zo ... het is een hardtail dus klein beetje vering in t zadel is wel gewenst

(zadel zit nog niet vast zolang ik nog niet weet wat het gaat worden!! )

full
 
Laatst bewerkt:
Ik vind eerlijk gezegt het zadel helemaal een beetje te hoog zitten
Misschien een optie om de drie inch veren te gebruiken en iets van rubber te gebruiken als begrenzing zodat je het spatbord niet raakt
 
Ik vind eerlijk gezegt het zadel helemaal een beetje te hoog zitten
Misschien een optie om de drie inch veren te gebruiken en iets van rubber te gebruiken als begrenzing zodat je het spatbord niet raakt

zou een optie kunnen zijn , maar ben bang aangezien deze veren ook niet zo strak veren dat ik de vering dan achterwegen kan laten en meteen op de rubbers kan gaan zitten haha!!

tenzij de 3"inch veren een stukje stugger veren dan de 5"inch..
 
Laatst bewerkt:
http://www.americanbikeshop.com/bigFoto.asp?bigfoto=123201100333_P1040623.jpg

Zoiets, maar weet niet of je daar ruimte voor hebt. Denk dat je fender in de weg zit.

Luchtfilterhuis weghalen, k&n filters d'r op, misschien dan wel meer ruimte


heb ik aan zitten denken was ook al bij fietsenwinkel geweest hier . maar van de meeste schokbrekertjes van bevestiging tot bevestiging is ook 15 cm(nieuw vanaf 90 tot bijna 300 euro per stuk ) ... en zit dan idd met achter spatbord en of luchthuis (kan er af ) en dan zit de accu er ook nog ...
-O-
 
Laatst bewerkt:
ben nu aan t kijken of ik iets met t oude zadel kan doen ... of idd de 3 inch veren met rubbers..
 
oke! ben er uit denk ik ..ik zelf een zadel maken met de 3"inch veren er onder.
ik ben nu bezig met een mal waarvan ik de achter zijde van het zadel, een klein beetje met achter spatbord mee ga vormen.
leg de zadel pan als ie klaar is op het frame en zorg dat ie dan het spatbord al net niet raakt dan doet ie dat zowiezo niet met de 3 inch veren ..

mmm we gaan kijken of het lukt...
 
zoiets dacht ik ???? vergeleken vorige foto een stuk beter... kan nog wel iets kleiner aan de achterkant!!! dit is ook de hoogte die hij gaat krijgen met de 3 inch veren !!


full
 
Laatst bewerkt:
Het ziet er goed uit zo vind ik, mss nog iets meer aansluiten op achterspatbord. Ga je trouwens achteraf spaakwielen steken ? Ik blijf deze volgen en ben benieuwd naar het resultaat!
 
effe aan de hobby geweest vanmiddag.....

full


full
 
Laatst bewerkt:
zo zadel is bijna klaar ......
full

full

full

full

full


nu nog bekleden ... dat wordt nog wel een klus om t netjes te krijgen.!!!!!!!!!!!
 
Bekleden doe ik zelf niet, er zit hier een hele goede vakman in het dorp die momenteel bezig is met het opnieuw bekleden van mijn 1500.
 
het is maar een klein zadeltje .. en vind het wel aardig gelukt ... mocht t niet blijven zitten laat ik het ook doen ...
maar vond dat ik t toch maar moest proberen .....

full
 
Laatst bewerkt:
hoe heb je die bekleding vastgezet? popnagels? tenminste dat was mijn idee om hem in het ijzer vast te krijgen. ziet er toch niet zo gek uit (persoonlijk wou ik proberen eerst een structuur in het leer te naaien en dan erop te bekleden)
 
Terug
Bovenaan Onderaan