Envy lift

1 nov 2011
152
0
Wie heeft de maten of kan een technische tekening maken van een envy lift.
Ik wil zelf zo lift voor de motor maken, kan nooit echt moeilijk zijn.
En als iemand goed is in tekenen en dat in de how do topic kan zetten heeft iedereen er wat aan.

Groeten O-)
 
er zijn reeds veel mensen die er 1 willen waarom niet samen kopen, diegene die bouwd die houdt.......en wij krijgen allemaal een kopie tegen van te voren bekendgemaakt schappelijke prijs....................idee??????????!!!!!!!!!!!!! :Y *O*
 
aangezien ts niet heeft gereageerd op de eerdere optie om er samen 1 te kopen en na te maken, ik ken een lasser (van beroep) die er wel oor naar heeft, tis ook een motorrijder en die vind het ook wel handig.

mijn voorstel dus, 1 kopen met de mensen die er 1 willen hebben, de lasser houdt het orgineel en een ieder krijgt een kopie (tegen een vooraf afgesproken bedrag), stuur mij maar een pb dan kan ik even inventariseren of er mogelijkheden zijn en zal ik dit met de lasser bespreken.

hij weet hoeveel uur erin gaat zitten en wat de materiaalkosten zijn. :)
 
Hier een filmpje met op het einde wat meer detail hoe je motor vast zit:

Er zit een aparte moer op je motor waar de pin van de paddock stand invalt, die vervolgens word geborgd, zodat je fiets er niet af kan schuiven.
 
aangezien ts niet heeft gereageerd op de eerdere optie om er samen 1 te kopen en na te maken, ik ken een lasser (van beroep) die er wel oor naar heeft, tis ook een motorrijder en die vind het ook wel handig.

mijn voorstel dus, 1 kopen met de mensen die er 1 willen hebben, de lasser houdt het orgineel en een ieder krijgt een kopie (tegen een vooraf afgesproken bedrag), stuur mij maar een pb dan kan ik even inventariseren of er mogelijkheden zijn en zal ik dit met de lasser bespreken.

hij weet hoeveel uur erin gaat zitten en wat de materiaalkosten zijn. :)

vergeet het afkoop-aan-MF-model niet, omdat het toch mede mogelijk is gemaakt door...
 
Ik heb laatst nog wel zo'n lift in solidworks getekend (schaal 1 op het oog) als iemand maten heeft voor mij wil ik er wel tekeningen voor maken.

http://dl.dropbox.com/u/10416846/Lift3d.PDF

[afbeelding]
`
Ben bezig deze in te maken heb de materialen bij elkaar. eens kijken waar we op uit komen.

Vanaf onderzijde staande koker tot scharnierpunt hendel 750 mm. Wil anders Bassie even kijken? Zou het tof vinden als je die solidsworks aanpast:-)


Ik hou jullie op de hoogte.


Grtzz Ulleke
 
Terug
Bovenaan Onderaan