GSX-R 750 uitlaat/voetsteun rubber

Vin-e

Rookie
30 aug 2012
3
0
Nieuw Vennep
Hi daar,

Misschien een 'domme' vraag, maar ik heb een Leovince GP PRO onder me GSXR hangen d.m.v. een uitlaatsteun. Ik wil graag de passagiers-voetsteuntjes eronder zetten, maar de voetsteunen missen het rubber waar de bout doorheen gaat. Zie plaatjes voor wat ik bedoel:

full

full


Het rubber zit momenteel wel op uitlaatsteun die eronder hangt, maar valt dit eruit te halen? Over te plaatsen naar de voetsteunen? Ik heb het geprobeerd eruit te krijgen maar zonder resultaat...
Dus als er een manier bestaat om het rubber eruit te halen en vervolgens er weer door heen weet te persen bij de voetsteunen...let me know!!

Of ik ben genoodzaakt voetsteuntjes te kopen inclusief dit rubber? Heb namelijk geen idee of dit rubber er 'los' tussen zit of dat het als ware gelijmd zit?
 
Ik weet niet hoe je voetsteun zonder dat rubber eruit ziet, maar je kan anders ook gewoon even naar een doe-het-zelf zaak gaan en 2 kraanleertjes/o-ringen ofzo kopen en die ertussen duwen.
 
Ik weet niet hoe je voetsteun zonder dat rubber eruit ziet, maar je kan anders ook gewoon even naar een doe-het-zelf zaak gaan en 2 kraanleertjes/o-ringen ofzo kopen en die ertussen duwen.

Kan wel, maar dan mis je wel een belangrijk deel van de functie van dat rubber. De bout wordt ahw. opgehangen in de rubberen bus om trillingen te dempen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan