Motorbeurs Utrecht Meeting: Start Rotterdam

MeilinkCC

Die hard MF'er
15 okt 2012
913
0
Rotterdam
Motorbeurs Utrecht Meeting: Start Rotterdam

Het lijkt mij leuk om met een groep motormuizen naar de beurs te rijden! Dus vandaar dit initiatief om een (kleine) meeting te organiseren.
Bij aankomst heeft natuurlijk ieder zijn eigen route door de Motorbeurs. Ik neem aan dat mensen daar spliten en lekker rond gaat kijken en naar hun eigen merken/motoren/ect. opzoek gaan.

Voor de gene die mee terug naar Rotterdam rijden.
In Woerden gaan we avond eten bij de MAC!
We zullen dan vertrekken rond een uur of 18.00 (eindtijd) vanaf de beurs.
Daarna zien we wel hoelaat we wegrijden.. buikjes vol rond zijn en weer op de motorspringen
Wil je mee heen rijden en/of terug laat dat dan even weten. (meld even apart of je heen of terug mee rijdt. dan kunnen we namelijk tellen bij het wegrijden en terug rijden of we compleet zijn.)

Bezoeker - MOTORbeurs Utrecht - bezoekerssite

Wanneer is de rit
Zaterdag 23 februari 2013

Waar verzamelen we?:
Mac Donalds
Hoofdweg 1 2908LB Capelle aan den Ijssel
Vervolgens rijden we door naar Barendrecht en vanuit daar gaan we deze route volgen.


Heb hier in google maps even een voorbeeldje gemaakt :)~[/quote]

Hoelaat vertrekken?:
10:00
Dus rond 09.50 aanwezig
10:20 vertrekken we vanuit barendrecht!

Hoelang is de rit?
rond de 70km


Gedrag/verantwoordelijkhied
Spreekt voor zich. Alles op eigen kosten


Deelnemers heen:
MeilinkCC
Dilano_J
Meifesto
your1 + 2 rijders
KeVvV
Robz0rz​


Deelnemers Terug
MeilinkCC
Dilano_J
Meifesto​
 
Laatst bewerkt:
app me zodra je pleite gaat dan .. ik ga nu ff richting de kleijweg .. langs vic, ff hallo zegge.. haha
 
Je moet je wel ff aanmelden kiekk! jij komt gewoon via rotterdam daarheen rijden! :+

Ik ga eerst eens kijken wanneer, en met wie ik allemaal van plan ben te gaan ;) En over rotterdam is zo voordelig niet voor mij :')

Als de mogelijkheid er is ga ik liever donderdag of vrijdag namelijk
 
Laatst bewerkt:
Ik ga eerst eens kijken wanneer, en met wie ik allemaal van plan ben te gaan ;) En over rotterdam is zo voordelig niet voor mij :')

Als de mogelijkheid er is ga ik liever donderdag of vrijdag namelijk

Ik heb juist zaterdag gedaan om dat ik aan neem dat niet iedereen schoolvakantie heeft.
 
Ik ga eerst eens kijken wanneer, en met wie ik allemaal van plan ben te gaan ;) En over rotterdam is zo voordelig niet voor mij :')

Als de mogelijkheid er is ga ik liever donderdag of vrijdag namelijk
:^
Daarom voor mij nog af wachten. Als ik een van die dagen vrij ben ga ik misschien wel, maar daarvoor ga ik geen verlofdagen verbruiken, dus gewoon hopen dat ik vrijgepland ben, en anders wordt het niets.
 
Ik ga zondag helaas, en ga sowieso met de auto.
Kans is groot dat ik met wat kleding en onderdelen naar huis ga, en als het even meezit een nieuwe motor _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik ga wel zaterdag....maar dan met mijn zoon van 5....en aangezien hij nog te jong is voor achterop de motor gaan we lekker een keertje met de trein.... :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan