kawasaki 454 ltd projectje...

hoe heb je die bekleding vastgezet? popnagels? tenminste dat was mijn idee om hem in het ijzer vast te krijgen. ziet er toch niet zo gek uit (persoonlijk wou ik proberen eerst een structuur in het leer te naaien en dan erop te bekleden)

het is geen echt leer het is van het oude zadel van de ltd evenals het schuim wat ik gebruikt heb .. (zadel was niet mooi meer van de ltd )

het zit vast met een spuit/contactlijm spuit zadel en de binnenkant van het nep leer in laat t 10 minuten liggen dan opelkaar aanbrengen, vast is ook echt vast .. kon het straktrekken en vastplakken ... en t bleef tot nu aan toe ook gewoon zitten ...

tis een probeerseltje .. denk dat ik het ook wel laat doen maar zolang het zit ,zit t ..
 
Ik denk dat zodra je gaat rijden, na een tijdje gaat schuiven waardoor je het lostrekt.
Voorlopig zit het, en vooral lowbudget 8-)
 
we gaan t meemaken vond m wel goed gelukt en zolang t houd vind ik hem prima (idd low budget hehehe ) en laat het wel los dan brengen we hem weg .. tot nog toe moet ik eerlijk toegeven dat wat ik er ook mee doe .., t zit echt best wel erg vast..
 
vind wel geslaagd dat zadeltje

full
 
Idem.. maar zit het ook een beetje..??

tis niet te vergelijken met mijn shadow ace, met dat platform van een zadel ..

maar t zit echt niet verkeerd .... niet te hard geen irritante drukpunten ofzo .. prima voor zo'n zadel ..

je kunt er wel een tocht mee maken zeg maar !
 
Laatst bewerkt:
tis niet te vergelijken met mijn shadow ace, met dat platform van een zadel ..

maar t zit echt niet verkeerd .... niet te hard geen irritante drukpunten ofzo .. prima voor zo'n zadel ..

je kunt er wel een tocht mee maken zeg maar !

En anders stop je gewoon iets vaker, maakt toch niks uit.
 
Zo is dat! bij zulke motoren gaat het om de "looks", comfort is dan inderdaad niet belangrijk want voor lange ritten worden ze toch niet gebruikt.
 
de jongens van het fotosoep topic, hebben me effe goed geholpen ,met wat ik waarschijnlijk op de motor wil hebben .

tis een voor beeld dus cijfers of afbeelding op tank is als voorbeeld ..ook kleuren wijken iets af .. gaat om het idee..

full


is het wat??
 
Laatst bewerkt:
Vet project hoor!
En zoals de fotoshop er uit ziet: DOEN! Zou buitenpoten van de voorvork ook zwart doen :Y
En doe wat aan die kabels bij het stuur... :P

voorvork is idd ook wel de bedoeling dat ze zwart worden . ;)

als ik alles zover heb dat het gespoten kan worden .. dan is de motor mooi kaal en zal ik zeker wat gaan doen aan de kabels voordat ie weer inelkaar gezet wordt ... ;)
 
Mss een leuk idee om die witte lijntjes als dubbele lijntjes te doen. Zoals bij die oude BMW's :) 1 dikke lijn en een dun lijntje er naast. Vind dat altijd wel een vet effect geven :)

EDIT:
Zoals dit:
bmw-1232-2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Weet niet of ik het "je van het" vind! Hmmm zal ik er een tijdje naar moeten kijken denk ik.

( wel een hele dikke koffer _O- _O- )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan