MTB/van der Ven zijspannen-topic!

Breed traag duits hok.

  • Hoera, weer een Beemer erbij!

    Stemmen: 2 6,7%
  • Kras op met je mof!

    Stemmen: 1 3,3%
  • Maakt me niet uit, als het maar 3 wielen heeft.

    Stemmen: 8 26,7%
  • Pfffffffffffffffff weer een poll.

    Stemmen: 7 23,3%
  • Waar heeft die gek het over?

    Stemmen: 5 16,7%
  • Welkom Bosso, je lijkt me een geschikte peer.

    Stemmen: 7 23,3%

  • Totaal aantal stemmers
    30
Jazekers, 'k heb Duderuud hoogstpersoonlijk uit zijn ivoren toren gelokt om de topicnaam aan te passen.

Dank je Ruud. :}

Enne het Mosseltreffen is dus van 7 - 9 september. Hmmmmm best wel weer zin in.
 
Enne het Mosseltreffen is dus van 7 - 9 september. Hmmmmm best wel weer zin in.

Het is zeer onwaarschijnlijk dat ik zaterdag nog tijd heb om ook even op het Mosseltreffen te komen kijken -O- .
Anders had ik je gespann nog even kunnen bewonderen :)
 
Laatst bewerkt:
Het is zeer onwaarschijnlijk dat ik zaterdag nog tijd heb om ook even op het Mosseltreffen te komen kijken -O- .
Anders had ik je gespann nog even kunnen bewonderen :)

Da's jammer goos, ik wil zo onderhand wel wat gezichten achter de namen leren kennen. Misschien de M.A. run? Ben zelf driftig bezig om het e.e.a. weer in orde te maken om zo ook eens mee te kunnen doen. Zo heb ik eindelijk eens een nieuw achterbandje er op gefröbelt, dus daar kan ik voorlopig even mee vooruit.
 
Gaat 'm dus ook niet worden. Dat weekeinde ga ik Bratwurstenländ unsicher machen.
www.fulda-marsch.de :Y
Geintje, ik neem dan 16 kilo zeeuwse mosselen mee om daar in Duitsland een mosselfuifje te houden met de wandelmaten/matinnen. _O- Een van de andere wandelaars neemt een vaatje (50 liter) bier mee, en een andere heeft een opa die graag zijn eigen spirituosen stookt. *O* De terugweg zal ik waarschijnlijk ver beneden de maximum snelheid doen.
 
Laatst bewerkt:
Opkrassen OMA, d'r is werk aan de winkel.

Na een hoop gedoe rondom het overlijden van Bosso-Pa, is het tijd om de zinnen te verzetten. Wandel/motor maat uit Friedichshafen belde me of ik nog meeging naar het Elefantentreffen van 1 t/m 3 februari.

Dus snel een afspraak gemaakt bij De Knalpot om de carbs helemaal na te kijken en afstellen. En bij Abco ( www.abco.nl ) mogen ze hun best doen op de remmerij. Maat Zorgt voor een grote tent met kacheltje d'r in Petromax van mij voor licht en nog meer warmte, dus we kunnen er tegenaan! *O*
 
veel plezier daar op het elefantentreffe
in 2014 ben ik ook weer weg naar ginder ben er reet 15 keer geweest maar vint het er toch nog steets top de sfeer die daar hangt hangt nergens :]
 
nee nee weet wel maar gaa jij een tent mee doen met kachel in
op den elefantzie je er inderdaat veel
de bedoeling is dat wij er een van hier mee gaan doen naar ginder maar hier in belgie nit te vinden zijn
of het is een leger tent van 300 kg en om dat met het span mee te zeullen is er net wat over
van daar mijn vraag
 
Ik neem geen tent en/of kachel mee, maar mijn Elefantenmaat die in Friedrichshafen woont. En zelf ben ik dan ook nog zo'n held dat ik eerst met het zijspan op een aanhanger naar Friedrichshafen rijd, en van daar uit gaan we verder op de motoren. En dan is het nog altijd zo'n 370km. naar het treffen zelf.
 
ah jah zo dus
wij doen de 800 km van hier uit wel met de moto
we hebben reets een in elkaar schuifbaare kachel gevonden nu nog een tent
 
maar hier in belgie is van die dinge niks te vinden
en wil het altijt wel eerst is zien
en de ervaaring van de gebruiker is ook wel leuk
zoeen investeering doe ik niet door iets te bestellen via het net
 
je hebt van die speciale tipi tenten waar een kachel in kan. De zijn goed geschikt voor de winter maar wel aan de prijs.


Zoiets schijnt hij dus ook te hebben, Afijn ik zie 't van de week wel. Ik ben allang blij dat de Knalpot mijn spanneke even lekker onder handen heeft genomen voor het Elefantengeweld.
 
ja geniet er van en doe ze daar de groete ik kom er volgent jaar weer aan
dit jaar kan ik niet van weege een schouder operatie
dus effe baale
 
Nou, op dit moment zit ik nog bij m'n maat op de bank bij te komen van het Elefantentreffen. De foto's komen later, eerst moet mijn camera schoongemaakt worden, want die zit onder de modder, zoals alles ongeveer onder de modder zit. Verder een prima treffen gehad met bijzonder goed verwarmde tent.
BTW weet iemand of DAF400 ook op het Elefanten was? Ik heb daar een nederlands span gezien met een DAF motor.
 
Laatst bewerkt:
Nou, op dit moment zit ik nog bij m'n maat op de bank bij te komen van het Elefantentreffen. De foto's komen later, eerst moet mijn camera schoongemaakt worden, want die zit onder de modder, zoals alles ongeveer onder de modder zit. Verder een prima treffen gehad met bijzonder goed verwarmde tent.
BTW weet iemand of DAF400 ook op het Elefanten was? Ik heb daar een nederlands span gezien met een DAF motor.

Volgens mij heeft Daf400 geen daf-blok in zijn zijspan..
 
De foto's komen later, eerst moet mijn camera schoongemaakt worden, want die zit onder de modder, zoals alles ongeveer onder de modder zit.

Kwestie van timing. :+

Afgelopen week nog op het Elefantenterrein :

P1230018_zpsb4cd5a7f.jpg


P1230017_zps682a7a95.jpg


P1230024_zps7ef4cb98.jpg


P1230014_zpsf4c34685.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan