Het grote GSX-F topic deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Da's inderdaad de prijs die ik op ebay terug vind.
Veel geld voor wat plastiek kapjes maar wel mooi

Trouwens benieuwd, heb je er xenons in geplaatst?
Grts
 
Da's inderdaad de prijs die ik op ebay terug vind.
Veel geld voor wat plastiek kapjes maar wel mooi

Trouwens benieuwd, heb je er xenons in geplaatst?
Grts
Nadat ik er eens mee uit de bocht gegaan ben, en mijn originele koplamp daarbij gesneuveld raakte, was dat het enige onderdeel dat ik niet tweedehands vond. En bij zoeken naar een nieuwe kwam ik tot de conclusie dat de koplamp van de Katana (zoals de GSXF in de USA heet), een symetrische functie heeft. Ipv van een H7 als rijlicht, en een H1 als grootlicht, hebben ze in de USA 2X een H4 als rij- en grootlicht. Symetrisch dus, en mooier. Die USA koplamp is nog eens 40€ goedkoper dan de EU versie ;)

Nu idd twee H4 Bi-Xenons in geplaatst *D
full
 
Wauw, ziet er inderdaad erg mooi uit :}
Als hij ooit eens crasht kan hij ook nieuwe lampen plaatsen maar breng hem niet op gedachten ;)

Bespeur ik hier trouwens smoked of witte richtingaanwijzers?
 
Wauw, ziet er inderdaad erg mooi uit :}
Als hij ooit eens crasht kan hij ook nieuwe lampen plaatsen maar breng hem niet op gedachten ;)

Bespeur ik hier trouwens smoked of witte richtingaanwijzers?
Witte. Die linkse (rechts gezien op de foto) lijkt alleen maar smoked, zal iets met de belichting of witbalans van het fototoestel te maken hebben.

Edit: Die koplamp kan je ook vervangen zonder daarvoor te hoeven crashen hoor :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan inderdaad maar dan is't financiëel moeilijker te verantwoorden ;)
Kan je trouwens de standaard koplamp aanpassen zodat ze beiden als rijlicht functioneren of is er iets anders aan de lens?

Altijd jammer gevonden dat veel motoren geen symmetrische verlichting hebben -O-
 
Laatst bewerkt:
Kan inderdaad maar dan is't financiëel moeilijker te verantwoorden ;)
Kan je trouwens de standaard koplamp aanpassen zodat ze beiden als rijlicht functioneren of is er iets anders aan de lens?

Altijd jammer gevonden dat veel motoren geen symmetrische verlichting hebben -O-
Word wel eens gedaan door het grootlicht rechtstreeks aan het dimlicht te koppelen, maar met een weerstand ertussen, zodat ie niet op vol vermogen brand. Maar dan is het nog steeds hinderlijk voor de tegenliggers.

Maar als je graag ombouwd naar xenon, kan je er wel projektors insteken met bi-xenons in.
Is wel wat duurder, en vooral veel werk aan, maar dat geeft wel een extra mooi resultaat :Y
2x Bi-Xenon projectors voor inbouw in koplamp - Mini H1 Bi-Xenon Projector Auto/Motor kit
Met een youtube filmpje over de montage ervan. Heb zelf al spijt dat ik die niet genomen heb :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Thx voor de tip, inderdaad veel werk maar het resultaat is er ook wel naar ;)
Zeker wel :Y

Als mijn volgende auto twee H4 lampen heeft, haal ik de xenons weer uit mijn motor om in de auto in te bouwen, en schaf ik mij alsnog zo van die projektors aan voor in mijn GSXF :Y
 
@Noezn: Ziehier, de kuipruit is gemonteerd! *D
full

full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goedemorgen! :W
Ik bevind mij weer op mijn werk.

In het oprijden al een stukje snelweg meegenomen. Nieuwe kuipruit bevalt mij best. Oké, het kon nóg beter met een spoiler vorming, maar het resultaat mag er best zijn. Helm zit echter nog steeds in de wind, maar voelbaar minder. Vooral de druk op de schouders is goed minder. Pas bij 160km/u wordt ie wat het anders bij 120km/u was.
 
Ik vrees dat er maar eentje bij zat.
Misschien even online zoeken? Heb ik ook al even gedaan maar er zijn er niet echt veel te vinden...
 
Chill zeg! Ik wil er ook eentje meneer DKP of Noezn.. Hebben jullie er nog niet eentje liggen?
Voor model <97 :

MRA Touren Verkleidungsscheibe SUZUKI GSX 600F GN72B -97 /schwarz

MRA Spoiler Verkleidungsscheibe SUZUKI GSX 600F GN72B -97 /schwarz

Verschil tussen "Touren-Scheibe" en "Spoiler-Scheibe" is op de foto's niet te zien, maar de afmetingen zijn resp 365x320mm en 305x320mm

Geen ervaring mee overigens, op de F van mijn vriendin zit nog gewoon het standaardruitje.
 
Nog één nachtje slapen en dan staat er een Kawasaki VN 800 Classic naast de GSX 750F. :]
Maar wat zal ik dan met de GSXF gaan doen? Denk dat ie nog 6 mnd dienst doet bij m'n broertje, maar daarna is ie 'over'. En dan?
Heb op zich wel de ruimte om 'm te houden (zelfs genoeg ruimte over in de achtertuin dat ik er m'n achtjes zou kunnen oefenen), maar als ik ga rijden zal ik toch de Kawa pakken.
Misschien dat ik 'm houd voor ww-verkeer als er dikke files staan....

Zou iemand er nog 750 EUR voor geven? 1 euro per cc is toch een mooie prijs?...voor een pekelfiets -O-
Zou Suus in onderdelen meer opleveren? Het blok is goed.
 
Nog één nachtje slapen en dan staat er een Kawasaki VN 800 Classic naast de GSX 750F. :]
Maar wat zal ik dan met de GSXF gaan doen? Denk dat ie nog 6 mnd dienst doet bij m'n broertje, maar daarna is ie 'over'. En dan?
Heb op zich wel de ruimte om 'm te houden (zelfs genoeg ruimte over in de achtertuin dat ik er m'n achtjes zou kunnen oefenen), maar als ik ga rijden zal ik toch de Kawa pakken.
Misschien dat ik 'm houd voor ww-verkeer als er dikke files staan....

Zou iemand er nog 750 EUR voor geven? 1 euro per cc is toch een mooie prijs?...voor een pekelfiets -O-
Zou Suus in onderdelen meer opleveren? Het blok is goed.
Van welk jaar is hij nu ook alweer?
 
Als u hem voor 750€ wegdoet, is hij bij deze verkocht.


U is verzamelaar :+

Ik vind het prima, maar weet dus niet zeker wanneer dat gaat gebeuren. Ik zal er een 'gereserveerd' bordje opzetten ;)

Ik zal nog even dubbelsjekken of ie echt uit 2001 is. Begin te twijfelen en wil niet liegen. Maar volgens mij maakt dat je ook niet zoveel uit!
 
Laatst bewerkt:
U is verzamelaar :+

Ik vind het prima, maar weet dus niet zeker wanneer dat gaat gebeuren. Ik zal er een 'gereserveerd' bordje opzetten ;)
Het hoeft dan ook niet meteen. Maar ik heb er idd plannen mee :Y
Deels voor onderdelen, en hetgeen overblijft, het rijdende gedeelte, ombouwen tot Motogymkhana bike :Y

We kunnen de rest regelen via PB indien u dat wenst ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan