Motor-Forum Boetepot V - Nieuwe poging!

eerste dit jaar:


Feitcode: vm010
gemeente: vianen
locatie: Rijksweg A2
datum: 09-01-2013
tijd: 12:21
toegestaan: 100
gemeten: 114
gecorrigeerd: 110
betalen: 65,00
 
Tjah in Nederland worden twee dingen altijd bestraft, een kaars gooien naar een Gouden Koets en verkeersovertredingen. Overig geweld en dergelijke telt niet zo in dit land.

Ik ben met de motor nog steeds boetevrij tot nu toe. (Met pas 12000 km ongeveer)
 
Tjah in Nederland worden twee dingen altijd bestraft, een kaars gooien naar een Gouden Koets en verkeersovertredingen. Overig geweld en dergelijke telt niet zo in dit land.

Ik ben met de motor nog steeds boetevrij tot nu toe. (Met pas 12000 km ongeveer)

Kaarsen boeien niet. Het gaat om de houdertjes.
 
Pff, ik mag er ook bij. Had mezelf zo voorgenomen om dit jaar boete-vrij te rijden..
€ 182,= voor een overschrijding met 21 km/u.
 
Hoort er uiteraard niet bij, maar toch even de frustratie kwijt. De boete wel ontvangen op een tweewieler, maar op mijn fiets..

Door rood fietsen, stond een geeljas in de bosjes bij iemand in de tuin, €85,- Wat een bedragen voor door een onzinnig licht rijden met je fiets..

_O-
 
Hoort er uiteraard niet bij, maar toch even de frustratie kwijt. De boete wel ontvangen op een tweewieler, maar op mijn fiets..

Door rood fietsen, stond een geeljas in de bosjes bij iemand in de tuin, €85,- Wat een bedragen voor door een onzinnig licht rijden met je fiets..

_O-

Bekeuring voor rood licht negeren heb ik geen enkele moeite mee anders.
 
Bekeuring voor rood licht negeren heb ik geen enkele moeite mee anders.

Ik ook niet, zolang ik die bekeuring maar niet krijg :+

Verkeerslicht was overbodig voor fietsers, kan alleen verkeer van links invoegen op de hoofdrijbaan, fietspad loopt paralel aan de hoofdrijbaan, dus kan met mijn ogen dicht door rood.

Sorry meneer ik rijdt nooit door rood op een fiets ;)
 
Geldt dat niet voor alle bekeuringen? ;)

Er zijn ook bekeuringen die ik ook terecht vind hoor, ook als ik ze zelf krijg. Heule tijd geleden toen ik 17 was boete gekregen voor bellen op mijn tomos. Reed maar een kilometer of 10 pu maar toch gewoon terecht ondanks de noodsituatie en ondanks dat ik het zelf was : :Y
 
Dit is met correctie.... :(

Hoe is et afgelopen?

Oke, bij mij was dat zonder correctie..
Gecorrigeerd 59 te hard had ik dus. (mei 2012)
2 maanden ontzegging rijbevoegdheid en 800 euro boete :X
Heb hem met behulp van een advocaat na een maand weer terug gekregen aangezien ik hem voor mijn werk nodig heb.
 
Als je de brief krijgt van hun binnen 10 dagen beslissing gelijk bezwaar indienen. Dan hopen dat je zo snel mogelijk voor de rechter mag komen.. op flitsservice kun je een hoop info vinden. Advocaat is heel duur.
Sterkte in ieder geval! Die 4 weken leken bij mij 4 maanden :X
 
Begin dit jaar eentje binnen gekregen van 57eu voor 10kmph te hard ofzo.
Afgelopen zaterdag eentje binnen gekregen van 430 euro.

Zuur dit. :(
 
27 maart hoger beroep van een 73 te hard op de provinciale weg. Heb wel een hoop ontlastend bewijs, dus ik laat nog effe niks los tot de zitting is geweest. :)
 
27 maart hoger beroep van een 73 te hard op de provinciale weg. Heb wel een hoop ontlastend bewijs, dus ik laat nog effe niks los tot de zitting is geweest. :)


Zou je dat verkeers hufter onder je avatar dan iet eens in verkeersknuffelaar veranderen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan