SV 650/1000N topic, deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.

QupiX

MF'er
28 mrt 2010
119
0
Welkom in deeltje 3 alweer van dit topic! Deze keer ook voor de SV 1000 eigenaren, zodat er nog meer leven in de brouwerij komt. Uiteraard wordt deze post nog aangepast met leuke banners en alle foto's, en linkjes naar handige sites etc. Lig alleen nu even voor pampus in bed dus jullie zullen het even met dit moeten doen. Maar, dan is er in ieder geval weer even een plek om je hart te luchten wat je SV aangaat!
 
SVtopic_zpsb52791e8.png



Welkom in het Suzuki SV 650/1000N topic - deel III!

Nu met openingspost ;)

HÉT topic voor de coolste bike op het forum! Hier vind je alle informatie over de SV, nuttige links, handleidingen, routes, filmpjes, visa versa...





''Lieve kinders,

Het is mij niet ontgaan dat het alom geprezen SV topic al
enige tijd zonder waardig OP kampt. Dit heeft mij enorm naar het hart gegrepen! Daarom heb ik, Mf oma, groot liefhebber van de SV en actief meelezer van dit topic, besloten om mijn handen uit de mouwen te steken en dit OP in elkaar te flansen..

Tot bij de volgende toertocht!

Liefs, zachte en tedere kusjes :j

- Mf oma''

wanna-make-out.JPG







En dan nu!
DE SV'S VAN DE MEMBERS:

popeye2005
full


JVENS
6ifuxt.jpg


SuzRF600R
2ryobyh.jpg


niels_stuij
image.jpg1.jpg


R&zo
full


Materialgirl
713318073_3665_zpsnsww1xvv.jpg


RcbNL
B0GFhtF.jpg


roger_SV
full


bart-van-os
full


NGHA
full


CoenCorn
full


WimPak
iFZoZjU.jpg


Dwane91
full


motoIVO
full


Bassiemeer
1196p6u.png


Brammos
2hmg3o4.jpg


Cigaro
4pwmkm.jpg


Feindflug
hvuw4m.jpg


Francesco
nqsffc.jpg


Jan_Pietersz
bje1yx.jpg


MrMark
2iudeoj.jpg


QupiX
i29a9h.jpg


r4ce_e3nd
v4b3o0.jpg


rikster
2enueww.jpg


Sjees
c1awp.jpg


smoothrp
ae4qbs.jpg


Spierings
oarwk6.jpg


TOMTOMGO
Nieuwepicmf.JPG


Twinner
1913415_566120713484801_2122668331_o.jpg


weersink
191lzc.jpg


Daan72
b3bf9a38-708b-4b6b-9ff7-e84664caf741_zpseac306fd.jpg


Rud1e's SV1000
IMG_9661.JPG


Rud1e's SV60
SV650-02.JPG


gertjuh
33ng22f.jpg


JoeZo
full


Bazza74
full


Robust2
VOzDrg4.jpg


Vester86
full


bradpiet
blauw_zpsffhvasio.jpg







Filmpjes van de posers:
gertjuh 01
gertjuh 02
Rud1e 01
Poser? Upload dan hier uw filmpje!

Links:
www.svrider.com
www.svrider.de
www.mrcycles.com/
www.colorrite.com/
http://forum.gps.nl/ (Hèt WayPoint GPS Forum • Forumoverzicht)
Verschillen per bj va. 03
Aanbieder van tailrisers
Aanbieder van Ram mounts
Kenteken check


~[/size]
 
Laatst bewerkt:
:') heb er overheen gelezen. Had dus net een 650 topic geopend en toen wees tomtom mij er op. Ik schaam mijzelf diep. :D

Edit: Ik wil iig in de OP deze keer :)

Bassiemeer
1196p6u.png


Mods:
- Laser Slip-On
- Verstelbare hevels
 
Laatst bewerkt:
Uiteraard weer present!

Qupix gaat eerst even zorgen dat hij weer fit is en dan komt de OP helemaal goed!

@Bassie: Maakt niet uit. Je kan een modje even een privebericht sturen om het topic te verwijderen :)
 
Zo als belooft, hier een update voor mijn aanschaf van een schade sv650.
Vandaag de dealer gebeld en we hebben een redelijke prijs af kunnen spreken.

ik zal vanavond mijn aanbetaling over maken en ga volgende week die kant op.
dan kan mijn grote streetfighter project beginnen. *O*

wanneer ik een foto heb zal ik hem zeker voor in de OP posten.

:W
 
Ik heb hem ook weer gevonden!!

Daan72 ik verwacht natuurlijk regelmatige updates over jou project, ben heel benieuwd wat je ervan gaat maken. Of start je een topic onder streetfighters?

Als de sv de schuur weer uitkomt ga ik een mooie foto voor OP maken!
 
Ik heb hem ook weer gevonden!!

Daan72 ik verwacht natuurlijk regelmatige updates over jou project, ben heel benieuwd wat je ervan gaat maken. Of start je een topic onder streetfighters?

Als de sv de schuur weer uitkomt ga ik een mooie foto voor OP maken!

Zal ik uiteraard doen, ben zelf ook wel benieuwd hoe ze er uit komt te zien.
Volgende week Dinsdag of Woensdag ophalen en dan zal ik direct een SF topic starten.
maar zal hier de voor jullie mischien intresante updates ook neer zetten.
 
Hierbij zo als belooft ff een update.
SV voor mijn projectje.
Omdat ik vind dat foto's een SF-topic maken heb ik er genoeg gemaakt.
voor een overzicht zie de link in mijn onderschrift.

Hierbij een voor in de OP
Topicstarter_zps683d96b7.jpg

:W



P.s.
Is het altijd zo rustig hier??
 
Daan goed bezig!!

Dit is opzich geen gigantisch spam topic. Op het moment is het bij mij nogal rustig omdat ik tentamens heb en mijn sv nog in de garage staat.
Vandaag wel olie binnen gekregen (Motul 5100 10W40) dus nu helemaal klaar voor mijn voorjaarsbeurt!! Olie + filter vervangen, nieuw luchtfilter, nieuwe ketting set en er komen nieuwe spiegels op.
Dan weer helemaal klaar voor het voorjaar :]
 
@ Daan72: Haha volgens mij heeft er nog nooit geen crashmotor in het OP gestaan :9 Weet zeker dat je er wat moois van gaat maken! Ik ga je topic volgen..

@ Joris: Schrok ervan toen ik zag hoe goedkoop dat spul is, maar zag toen staan dat het om 1L ging _O- Er gaat zo'n 3.5 L in. De mijne loopt op Castrol Power RS. Dik tevreden over alhoewel die wel een beetje verbruikt, 1:7000.

Voor welke spiegels ga je? Barends waren je niet bevallen?
 
Ja goedkoop vind ik het niet echt... kan gelukkig wat korting regelen via huisgenoot :}

Maar bar-ends bevielen heel goed!
Beetje dom om toe te moeten geven, maar bij het omzetten van clip-ons naar gewoon stuur zat het bevestigingsrubber vast in de clip on. Dus ik een beetje zwaaien en doen, toen nog in de zon in de achtertuin. FLOP schiet hij er opeens hoog uit diep de tuin in... nooit meer terug gevonden. :W Dus heb poosje met 1 spiegel gereden maar vind het wel weer tijd voor 2. Dus via ebay een paar cheap ass bar-end spiegels gekocht, kijken of het wat is. Ze waren zo goedkoop dat ik het gewoon moet proberen!
 
Ja goedkoop vind ik het niet echt... kan gelukkig wat korting regelen via huisgenoot :}

Maar bar-ends bevielen heel goed!
Ze waren zo goedkoop dat ik het gewoon moet proberen!

Dat heb ik ook gedacht en nu sieren er 2 mijn CB.
en misschien in de toekomst ook mijn SV.
 
Ahh is dat jou cb, ik zag er één gepost worden bij "wat heb je nu weer gekocht".
Wat is je eerste indruk na montage? Ik ben beetje bang dat die schroefjes na een paar weken kapot geroest zijn.
 
Ahh is dat jou cb, ik zag er één gepost worden bij "wat heb je nu weer gekocht".
Wat is je eerste indruk na montage? Ik ben beetje bang dat die schroefjes na een paar weken kapot geroest zijn.

Nope dat is niet mijn CB, dat weet ik omdat ik hem daar niet heb gepost.
zal morgen ff een foto maken van de mijne.
 
OOOoooOOOooohhh Het begint weer te kriebel...Ik zie een mager zonnetje vanuit mn kantoor en ik wil rijden!

Nog even geduld Remco...nog even geduld ;)
 
Ik ben er ook weer bij!

Daan heb je nog iets van de prijs af kunnen krijgen van die schade SV? Ik betaalde voor een vergelijkbare S uit 2006 1100,- Ik heb hem in onderdelen verkocht, heb er nog aardig wat van over dus mocht je nog iets zoeken voor je project... veel succes iig!

Ben.
 
Ik ben er ook weer bij!

Daan heb je nog iets van de prijs af kunnen krijgen van die schade SV? Ik betaalde voor een vergelijkbare S uit 2006 1100,- Ik heb hem in onderdelen verkocht, heb er nog aardig wat van over dus mocht je nog iets zoeken voor je project... veel succes iig!

Ben.

kan je me een pb'tje sturen met een grove inventarisatie van wat je nog heb liggen??
nu al interesse in een rechte schakel-as en subframe :P
 
Nou nou, wat een feest, een SV1000 topic én een 650/1000N topic :]
Dat gaat dus alles dubbel posten worden :+

Hier mijn fietsjes:

De 1000:
IMG_9661.JPG


En de 650:
415878_266371093441393_959282167_o.jpg


Heb ondertussen weer wat dingen aangepakt aan beide fietsen.
Als ik de kans heb zel ik wat recentere foto's posten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan