Suzuki 250cc verzameling Deel 2

SUZUKI RGV 250 WOLF ECU,WIRING LOOM ELECTRICAL SET AND INSTRUMENTS METER SET


http://www.ebay.nl/itm/SUZUKI-RGV-2...orcycle_Parts_Accessories&hash=item2570f30d9e

$(KGrHqJHJCQE9qvQ6vpoBPc4dH,0NQ~~60_12.JPG
 
Valt wel mee toch voor het hele zaakie:

SUZUKI RGV250 WOLF VJ21

HERE IS WHAT YOU GET:

A FULL INSTRUMENT PANEL GAUGES CLOCKS SET
A COMPLETE WIRING LOOM
LEFT SWITCH BLOCK
RIGHT SWITCH BLOCK COMPLETE WITH THROTTLE DRUM AND GRIP
TWO IGNITION COILS,SPARK PLUG LEADS AND PLUG CAPS
ECU(BLACK BOX)
VOLTAGE REGULATOR RECTIFIER
EXHAUST CONTROL UNIT
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij sterk,die dingen gebruiken ze ook voor race motoren,als je maar goede gebruikt met een grote doorlaat,ik heb die van mij bij de raceshop gekocht.
http://www.race-shop.nl/index.php/brandstofsnelkoppeling/brandstofsnelkoppeling (Race-Shop.nl | Brandstofsnelkoppeling)


Niet waar en waar!!

de slangen van een rg500 zijn de grootste ooit gebruikt op een standaard brommert.
9mm inwendig is de diameter. Vergeet niet dat door die dikke slangen 2 carbs gevoed moeten worden!
Als je bv een snelsluiter maatje 8 mm pakt dan zal de uitwendige diameter passen in een 8 mm slang (en dus ook wel 9 mm). Maar das al 1 mm krapper. Dan moet je de wanddikte erook afhalen. Dies samen ook 1 mm (beide zijdes 0.5 mm). Dan heb je toch al een vernauwing van bijna 2 mm. Ik had eerst kranen van potze gekocht en die paste perfect. Maar bij opmeten van de kogel waar de peut doorheen ging bleef er nog maar 6.5-7 milimeter over (weet niet precies). Daar was ik dus niet tevreden mee. ben toen naar dikkere kranen gaan zoeken bij Mattech.nl. Die doet in mini kogelkranen. Daar ben ik geslaagd voor de iets grotere kranen en de bijbehorende tules.
Inwendig is bij mij nu 10 mm bij de tules en 9 mm bij de kogel.
Kostte voor alles was ong 25-30 euro :)
Loctite vloeibaar er tussen voor de afdichting (benzinebestendige) en klaar :)
Ik doe de kranen 750-500 meter voor mn huis dicht en rijd de slangen dan leeg icm even laten stationair draaien. Nooit geen problemen meer gehad. Net zoals de inline checkvalves voor de 2t olie. Had ik veel eerder moeten doen.....
 
Heb je een linkie van die kranen die jij nu hebt?


http://www.mattech.nl/index.php?page=producten.sub&productgroep=Compacte Kogelkranen

Ik heb de half duims (1/2) versie meen ik.
Potze leverde de kwarts (1/4) of 3/8.

Bijbehorende pilaren kan je ook daar op zoeken. Er passen 2 stuks op met verschillende maten. Ik heb de ruimste genomen. Moet even kijken welke dat is....
Ze stuurde het bij mij gewoon op zonder eerst te betalen. Dat kwam achteraf. Maar dat zou best kunnen komen omdat ik via de zaak bestelde....
 
Niet waar en waar!!

de slangen van een rg500 zijn de grootste ooit gebruikt op een standaard brommert.
9mm inwendig is de diameter. Vergeet niet dat door die dikke slangen 2 carbs gevoed moeten worden!
Als je bv een snelsluiter maatje 8 mm pakt dan zal de uitwendige diameter passen in een 8 mm slang (en dus ook wel 9 mm). Maar das al 1 mm krapper. Dan moet je de wanddikte erook afhalen. Dies samen ook 1 mm (beide zijdes 0.5 mm). Dan heb je toch al een vernauwing van bijna 2 mm. Ik had eerst kranen van potze gekocht en die paste perfect. Maar bij opmeten van de kogel waar de peut doorheen ging bleef er nog maar 6.5-7 milimeter over (weet niet precies). Daar was ik dus niet tevreden mee. ben toen naar dikkere kranen gaan zoeken bij Mattech.nl. Die doet in mini kogelkranen. Daar ben ik geslaagd voor de iets grotere kranen en de bijbehorende tules.
Inwendig is bij mij nu 10 mm bij de tules en 9 mm bij de kogel.
Kostte voor alles was ong 25-30 euro :)
Loctite vloeibaar er tussen voor de afdichting (benzinebestendige) en klaar :)
Ik doe de kranen 750-500 meter voor mn huis dicht en rijd de slangen dan leeg icm even laten stationair draaien. Nooit geen problemen meer gehad. Net zoals de inline checkvalves voor de 2t olie. Had ik veel eerder moeten doen.....

Zo,n 8mm sluiter is echt wel groot genoeg voor een standaard RG,zo,n kort stukje vernauwing werkt eerder als een soort venturi waardoor de benzine sneller gaat stromen,een benzine filter zou bijvoorbeeld veel meer kwaad kunnen en die had
ik op m,n RD500 zitten,12500rpm zonder probleem :P :)
 
Laatst bewerkt:
Leuk zeg! Die dingen vragen ze soms een geld voor niet normaal meer.....


klopt

ze staan gewoon in het onderdelen boek maar zijn al jaren niet meer leverbaar bij Suzuki

Dit was de eerste die ik tegenkwam :Y :Y

de rubbers zijn nog wel leverbaar *D



Zo ziet het eruit in de Suzuki Folder van de RG 250


full
 
zoek ook nog altijd naar originele RGV Lucky Strike onderdelen :Y

ben daar al sinds 2000 mee bezig :X :X

nog steeds niet kompleet :N

maar vanmiddag weer een stapje dichterbij
originele sticker
de "mos groene" kleur van de sticker is heel moeilijk om na te maken :? :?
nu kan ik 1 zijkuipdeel weer NOS maken *O* *O* *O*

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan