Naar aanleiding van het Leno-gedrocht

thruxton,speedmaster,lc4 640 rallyrep.,z900,cbx1000,gt 750,triton,500manx tt,
eigenbouw:knuckle bobber,earleychop t140 blok,elctra rat(maar dan wel een shovel)
fighter met eigen gsx 1540blok+gas en turbo+dhra licentie
walz bike maar dan met zo'n heel breed cbx 6pitterblok.
sportster racer/dirttracker monoschok....arg mijn zak met crativitijd is groter dan de zak met munten helaas.
 
Een Hayabusa met Turbo om op tijd te komen, met vergunning om altijd en overal lekker te kunnen jagen. :X :o
Een originele wla voor in de kamer :9~
en een mooie electra glide voor het transport :]
 
Maar dan hou je teveel geld over voor benzine, moet je weer vergunning hebben om zoveel benzine op te slaan enzo... B|


Ach, je mag er wel eens een keer een paar komen halen voor een ritje hoor O-) }) O-)

Das nog eens aardig van je..dan mag jij af en toe je motoren komen volgooien :) (hopelijk kweek ik dan wat goodwill voor de bekeuringen die ik volgens een andere poster hier zal ontvangen voor de diverse overtredingen :P )
 
geld te over om aan motoren te besteden?
De 1e keus is niet moeilijk: Een VF1100 blok door Dave Dodge 200% goed laten tunen (niet zozeer op topvermogen, maar wel op kwaliteit)en dan inbouwen in een supermagna frame. Daarna nog een VF1100 Blok 200% laten tunen en daar iets moois omheen bouwen.
De rest wordt wat moeilijker, maar waarschijnlijk een VF1000R, verder weet ik het nog niet.
 
Ik zou er 2 (bij) kopen; 1 voor de fun en 1 om af te raggen.

in willekeurige volgorde:

full
 
Heb korte tijd een 4.0 wrangler gereje.Maar ik woon landelijk en het tankstation halen is dan een uitdaging.Samuraitje gaat door terrein waar menige "echte" blijft steken........als....de koppeling dus werkt.Coolfactor lig ik niet wakker van daar ik menig treffen op houte klompen en in overal heb bezocht.
[off-topic]Tof Alf, wist niet dat je ook Samurai reed? Mail me eens wat foto's en specs ?[off-topic]

On topic: Munch, maar dan de originele Titan

titan1.jpg


Some Titan 2000 data:

Weight: 368 kg wet . Engine: NSU TT 2000 (air/oil cooled), Volkswagen K70 head, 2 valves/cyl., OHC, custom cylinder block, bore/ stroke: 86/86 mm, compression: 1:7.5, 108 hp @ 7200 rpm, 154 hp @ 7200 rpm short-time rating @ 0.8 bar with compressor engaged, 8.5 liters lube oil, 3 liters cooling oil, mechanical fuel injection,transmission: NSU fully synchronised 4-gear box with reverse, foot actuated via electro-pneumatic switchgear, chain with hydraulic slack adjuster, hydro-pneumatic 50 mm front fork tires: Metzeler ME1/ME1 110/170 builder: Friedl Munch

I bet you don't know how that tiny girl got that big bike on it's centerstand ? Have a look at the hydraulic "little helper" !



ff gecopy/paste van m'n eigen site:
http://home.wxs.nl/~mverver/MUNCH.HTM ;)
 
[off-topic]Tof Alf, wist niet dat je ook Samurai reed? Mail me eens wat foto's en specs ?[off-topic]

On topic: Munch, maar dan de originele Titan

(Afbeelding)

Some Titan 2000 data:

Weight: 368 kg wet . Engine: NSU TT 2000 (air/oil cooled), Volkswagen K70 head, 2 valves/cyl., OHC, custom cylinder block, bore/ stroke: 86/86 mm, compression: 1:7.5, 108 hp @ 7200 rpm, 154 hp @ 7200 rpm short-time rating @ 0.8 bar with compressor engaged, 8.5 liters lube oil, 3 liters cooling oil, mechanical fuel injection,transmission: NSU fully synchronised 4-gear box with reverse, foot actuated via electro-pneumatic switchgear, chain with hydraulic slack adjuster, hydro-pneumatic 50 mm front fork tires: Metzeler ME1/ME1 110/170 builder: Friedl Munch

I bet you don't know how that tiny girl got that big bike on it's centerstand ? Have a look at the hydraulic "little helper" !



ff gecopy/paste van m'n eigen site:
http://home.wxs.nl/~mverver/MUNCH.HTM ;)
Moet effe een nieuw usb kabeltje ritselen.Maar van mijn Samurai zul je waarschijnlijk niet vrolijk worden.Gebruik hem voor 90 % als terreinwagen en hij is meestal dan ook bedekt met 10 cm modder.
 
Moet effe een nieuw usb kabeltje ritselen.Maar van mijn Samurai zul je waarschijnlijk niet vrolijk worden.Gebruik hem voor 90 % als terreinwagen en hij is meestal dan ook bedekt met 10 cm modder.
eindelijk iemand in dit land die een 4*4 "goed" gebruikt


ontopic: wat woon en werk blote ieteliaanen, en een zero knukle (die uit japan, met een japanse plaat }) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan