Het grote ONK OW-Cup topic

Cup-dag op cpz

  • 1 ja

    Stemmen: 67 74,4%
  • 2 nee

    Stemmen: 23 25,6%

  • Totaal aantal stemmers
    90
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier een update betreffende een eventuele race op Circuit Zandvoort.

Ik heb uitvoerig met Hennie Lentink gesproken vandaag. Waar het eigenlijk kort gezegd op neer komt is dat hij deze optie al een aantal maal besproken heeft.

CPZ wil het proberen, CRT idem alleen de animo is vanuit de cup "te" laag. Ik heb met hem afgesproken dat hij hier in zijn eerst volgende nieuwsbrief weer aandacht aan gaat besteden. Tevens in de eerste meeting tijdens de OW cup zal hij hier weer aandacht voor vragen. Dagen zijn in principe nog vrij : de zaterdag / zondag

Elke stem is er dus 1. Er zijn nu 270 licenties binnen het lijkt mij haalbaar als daar 100 geïnteresseerden voor CPZ tussen zitten en dit ook uitspreken op het moment dat daar om gevraagd wordt. Ik ben benieuwd 6 april
 
Hier een update betreffende een eventuele race op Circuit Zandvoort.

Ik heb uitvoerig met Hennie Lentink gesproken vandaag. Waar het eigenlijk kort gezegd op neer komt is dat hij deze optie al een aantal maal besproken heeft.

CPZ wil het proberen, CRT idem alleen de animo is vanuit de cup "te" laag. Ik heb met hem afgesproken dat hij hier in zijn eerst volgende nieuwsbrief weer aandacht aan gaat besteden. Tevens in de eerste meeting tijdens de OW cup zal hij hier weer aandacht voor vragen. Dagen zijn in principe nog vrij : de zaterdag / zondag

Elke stem is er dus 1. Er zijn nu 270 licenties binnen het lijkt mij haalbaar als daar 100 geïnteresseerden voor CPZ tussen zitten en dit ook uitspreken op het moment dat daar om gevraagd wordt. Ik ben benieuwd 6 april


Je kunt ze wellicht hier ook al verzamelen?
(misschien toch lastig!).
Mijn stem heb je.
Ik heb er nog niet gereden maar ik heb op gevaarlijkere circuits gereden dus ik ben wel in voor een nieuwe baan. *O*
 
beter is een enquete vanuit crt naar de licentie houders.
hier gaan mensen stemmen die nooit OW gaan rijden.
 
beter is een enquete vanuit crt naar de licentie houders.
hier gaan mensen stemmen die nooit OW gaan rijden.

Dat was ook mijn idee,maar toch even een polletje toegevoegd.

Als diegene die wel cuppen en gestemd hebben het ook hier even neerzetten dat ze gestemd hebben(je hoeft niet te zeggen wat je gestemd hebt) weten we ook meteen een beetje of de poll een beetje betrouwbaar is ;)

[edit]
Ik heb gestemd,maar zeg lekker niet waarop :+
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Dat was ook mijn idee,maar toch even een polletje toegevoegd.

Als diegene die wel cuppen en gestemd hebben het ook hier even neerzetten dat ze gestemd hebben(je hoeft niet te zeggen wat je gestemd hebt) weten we ook meteen een beetje of de poll een beetje betrouwbaar is ;)

[edit]
Ik heb gestemd,maar zeg lekker niet waarop :+
[/edit]


ik heb op jou gestemd :P
 
Hmm,nu al 7 stemmen en 5 mensen die gezegd hebben dat ze gestemd hebben.
Begint nu al uit de hand te lopen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan