#60 Wayne Rainey Replica

Ik denk dat gelijk hebt ! :Y Deze GPZ is uit 87, en volgens mij een van laatste die gemaakt is voor dat Kawasaki met de Ninja's kwam.
Dat maakt het idd allemaal een stuk eenvoudiger..

Volgens mij hoort bij jouw kuip een onderkuip (laatste serie GPz750)
Ik zal straks even thuis kijken, want daar staat zo'n GPz750.

Dus als je het subframe van een 1e serie (met alleen de topkuip) koop, dan heb je meer kans op een goede kuip te vinden.
Vlgs mij heb ik nog wel zo'n 1e serie-subframe liggen.

Greetz, Q
 
Moriwakid vroeg het zich een poosje geleden af...:

en als ik wist na 4 jaar hoe je hier 2 plaatjes in 1 post plakt had ik dat net gedaan...

...open bijvoorbeeld een Photobucket account ; gebruik je niet gek veel Mbeetjes, dan is het gratis, en anders kost het de gebruiker een paar Euro per jaar, maar..., voor dat geld mag je dan ook ongelimiteerd foto's daar neer prakken...

...en die foto's kun je dan van dat Photobucket hier weer neer plempen...

...en dan kun je wel 30, of 300, of 5, of 18 of 81, of 16, of 91 foto's in 1 post kwijt... :/




...tis maar een idee natuurlijk...
 
Voor zo'n Bassani plaatje doe ik alles.... _O- :W


full
 
Moriwakid over jippie-ja-jee...:

1) woooh! thanks!!

2) ik zou nu kunnen vragen waarom en wat kun je....

1) ...zeg nou niet dat je niet van het bestaan van die wep-winkel afwist..., want als zo'n simpele BMW-rijder als ik (die niet eens een 'motor'rijder is...) dat zelfs weet.... enz.enz...

2) ...ik zou dan van alles kunnen antwoorden..., maar dan raken we off-topic..., en daaraan brandt ik nooit graag mijn vingers, cq. toetsenbord... ;)

...maar goed ; puntje 2 heeft alles met de economie te maken, en dat het grootste gros van de Nederlandse bevolking de centjes veilig heeft weggezet bij de SNS-bank, ipv het geld fijntjes laat rollen...

...en omdat het niet rolt, rolt het ook niet meer mijn kant op... B|

...'lang-leve' de crisis in wat Autoland heet...
...want dat is mijn tak-van-sport ; de altijd ernstig in beweging zijnde, en vooral nooit saaie automotive-branche...



...en don't worry ; ik verkoop die dingen niet...
...ben dus niet zo'n eng mannetje in zo'n goedkoop, en vaak akelig slecht passend 'kostuum', met dan ook nog een slecht geknoopte stropdas om de nek... :r
 
das shit... spijt me voor je.

webwinkel kende ik en had al gezocht..vond het begeerde niet..dus daarvoor dank... weer on topic maar lijkt me...

sorry Rene..

wieder gut machungs Bild :P

full
 
Okay, verder !
Aangeschaft:

Juiste type voorspatbord (oude type)✔
Rizoma superbikestuur + conversie ✔
Suzuki GSXR Rem-schakelset ✔
Yamaha R6 Rempomp ✔
Honda Fireblade Kill switch ✔
Goodridge Remleidingen ✔

En het kuipje van marktplaats, met behulp van de Tip van Chris ! ✔

Vrijdag maar eens beginnen met schuren, en geloof me die spuiter is niet makkelijk,
dus dat zal wel wat tijd in beslag nemen :)

full
 
Laatst bewerkt:
Nu nog op zoek naar een Vacuum-dekseltje voor èèn van de Keihin CVK 34 Carbs...
Iemand ? ;)
 
Ik zal het nogmaals even checken, heb jij eventueel zoiets liggen ?
 
Vruchtbaar dagje... Stuurtje gemonteerd, Gashandle + kabels pas gemaakt, Overtollige elektra verwijderd, Tank is gestraald en gemodificeerd voor benzine kraan.

Vrijdag maar is beginnen met schuren..

full


full
 
Vier inlaatrubbers en een vacuumdekseltje voor op de Carburateur.. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan