Het grote ONK OW-Cup topic

Cup-dag op cpz

  • 1 ja

    Stemmen: 67 74,4%
  • 2 nee

    Stemmen: 23 25,6%

  • Totaal aantal stemmers
    90
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had nooit gedacht dat het ooit zo ver zou komen, maar heb zojuist op ja gestemd voor zandvoort..

Ik ben er geen fan van, heb er nog nooit gereden ook al woon ik er 15km vandaan. Maar de Cup kalender is zo saai dat ik nu zelfs open sta voor een dagje zandvoort.. :)
 
Ik had nooit gedacht dat het ooit zo ver zou komen, maar heb zojuist op ja gestemd voor zandvoort..

Ik ben er geen fan van, heb er nog nooit gereden ook al woon ik er 15km vandaan. Maar de Cup kalender is zo saai dat ik nu zelfs open sta voor een dagje zandvoort.. :)


Onvoorstelbaar, 15 km er vandaan en dan nog nooit daar te hebben gereden...
 
Misschien is de vraag al eerder gesteld (heb hem niet voorbij zien komen), maar telt de endurance 500km van Assen op 06-07-2013 ook mee voor het SuperCup kampioenschap? :)
 
Laatst bewerkt:
En de nieuwsbrief over de 500KM

KLIK

Zal hem in de O.P. er ook even apart bij zetten :Y
 
Laatst bewerkt:
JollyBreezRacing in "CRT Holland - Twincup 2013"

Hier ook maar even neerzetten:

Al 30 licentie aanvragen voor de TwinCup!

Hallo Twin Cuprijder,

Maandag 4 maart worden de inschrijvingen voor de Ducati Club Race geopend.
In het wedstrijdprogramma staat ook de Twin Cup gepland.
We verwachten veel deelnemers met een daglicentie.
Omdat TwinCup-jaarlicentiehouders alle races in het seizoen moeten kunnen rijden, krijgen zij de eerste week voorrang op deelnemers met een daglicentie.
Vanaf dinsdag 12 maart wordt de klasse verder gevuld met de ontvangen inschrijvingen met een daglicentie.

Mocht je andere Twin Cuppers spreken zou je dan deze mail onder de aandacht willen brengen?

Bij voorbaat dank.


Met vriendelijke groet,
Hennie Lentink
CRT bv, Management
internet www.crtholland.nl en www.owcup.nl
e-mail hennie@crtholland.nl
phone +31 55 5335530
Fax +31 55 5335534
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan