Het grote ONK OW-Cup topic

Cup-dag op cpz

  • 1 ja

    Stemmen: 67 74,4%
  • 2 nee

    Stemmen: 23 25,6%

  • Totaal aantal stemmers
    90
Status
Niet open voor verdere reacties.
waar doel je dan precies op?
lees dat knmv topic even goed door zou ik zeggen.
en hun licenties zijn echt duur
kennis van mij heeft een positie in de knmv gehad, die is er op een gegeven moment mee gestopt uit frustratie.
nu worden andere licenties in 1 keer wel geaccepteert, een verzekering is een verzekering.
 
lees dat knmv topic even goed door zou ik zeggen.
en hun licenties zijn echt duur
kennis van mij heeft een positie in de knmv gehad, die is er op een gegeven moment mee gestopt uit frustratie.
nu worden andere licenties in 1 keer wel geaccepteert, een verzekering is een verzekering.


Behalve de ow cup licentie dan voor onk races?
 
Misschien ligt het aan mij hoor, maar waarom moeten ze hier nog extra geld voor vragen? Ze verdienen toch aan de inschrijvingen van de evenementen? In ruil daarvoor moeten ze inderdaad mensen indelen in groepen en vergaderen over circuits met data e.d., maar dat zijn allemaal dingen die je moet doen om circuit evenementen te gaan verzorgen lijkt mij.. En dat ze extra dingen doen zoals de OW-Kick off party enzo is ook allemaal leuk, maar als je motto is racen betaalbaar maken en vervolgens voor dat soort dingen weer geld gaat vragen dan snap ik nog steeds niet wat je nou als organisatie precies wilt?
Dus die 50 euro zou daar niks mee te maken moeten hebben, ze noemen het mooi "inschrijfgeld" maar je kan mij niet vertellen dat je ongeveer 12.500 (250x50 = 12.500) euro nodig hebt om mensen in te schrijven voor evenementen.. Het lijkt mij ook dat ze daar mooi aan verdienen. :Y

Hoe zit het trouwens met mensen die een daglicentie aanvragen? Moeten die ook die 50 euro betalen? Want dan komt er nog een hoop geld extra bij lijkt me, en er zijn er ook een hoop die niet alle wedstrijden mee rijden dus dat is dan ook mooi meegenomen voor CRT want die hebben minder in te delen voor die 50 euro. :)

ik had al eerder gezegd,als je het echt wil weten moet je Hennie ff een mailtje sturen.
Die wil dat vast wel even uitleggen.
Met z'n allen hier een beetje gissen schiet ook niet echt op ;)

Knmv lidmaatschap is toch ff ruim €100,- en dan krijg je ook nog je registratie bijdrage,of niet?
 
klaar voor de twin cup, nu ook nog wat verdienen om te kunnen rijden.
kut economie....... :(

484262_362896463823460_1562852380_n.jpg


421946_362896300490143_83686967_n.jpg
 
Wie rijdt er allemaal met een eigen transponder en wie met 1 van de organisatie?
Zag namelijk dat, de prijs inclusief transponderhuur is en 100€ borg.
Vroeg me dus af wat beter is. 1 zelf kopen of gewoon huren.

borg is meestal je rijbewijs of paspoort ;)
 
Heb er toch maar zelf 1 aangeschaft.
Mooie prijs van cliffracing.
Heb ik het probleem bij msl en misschien bij andere organisaties ook niet meer dat ik hem moet huren.
 
Wat een ongelooflijk ge-eikel om 50 euro.
Bij deze wil ik dan alle rijders hier graag vriendelijk maar dringend verzoeken om 50 euro naar mijn rekening over te maken onder het mom van "concurentie geld", hier krijgen jullie het hele jaar concurentie voor terug! :)


:+
 
:9~ :9~ :9~

Waarom heb je om je rechter uitlaat protectie zitten en links niet? Vind die protectie er wel gaaf uit zien maar dient het ook nog een doel?
Dat is om de uitlaat uit de wind te houden, dat beïnvloed de uitlaat temperatuur.
De andere uitlaat zit onder in de kuip en is ook uit de wind.
 
Dat is om de uitlaat uit de wind te houden, dat beïnvloed de uitlaat temperatuur.
De andere uitlaat zit onder in de kuip en is ook uit de wind.
Heb me eigenlijk nooit echt afgevraagd waar dat voor was, maar klinkt logisch :)

attachment.php


:9~ :9~ :9~
 
Laatst bewerkt:
Zeg dat wel ja Holy Fuck !

Daarom sla ik voor het eerst in drie jaar maar eens de paasraces over!
200 euro voor de vrijdag en nog eens 400 euro voor de zaterdag en zondag
vind ik toch echt iets te zot voor woorden !
Lang leven de KNMV !!! zeggen ze ook nog ''in het belang van motorrijders'' :r :r
 
Zeg dat wel ja Holy Fuck !

Daarom sla ik voor het eerst in drie jaar maar eens de paasraces over!
200 euro voor de vrijdag en nog eens 400 euro voor de zaterdag en zondag
vind ik toch echt iets te zot voor woorden !
Lang leven de KNMV !!! zeggen ze ook nog ''in het belang van motorrijders'' :r :r

en dan heb je ook nog geen meter gereden -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan