Motor-Forum Boetepot V - Nieuwe poging!

Telt dit ook? :+

In november te hard gereden. 45 euro boete.
In januari vergeten te betalen -> verhoging naar 64 dus +19.

Feitelijk is het dit jaar toch? :')
 
Oke, bij mij was dat zonder correctie..
Gecorrigeerd 59 te hard had ik dus. (mei 2012)
2 maanden ontzegging rijbevoegdheid en 800 euro boete :X
Heb hem met behulp van een advocaat na een maand weer terug gekregen aangezien ik hem voor mijn werk nodig heb.

wahahahaha jaapie wou is even voorop rijden, dus wij met dezelfde snelheid achter hem aan. Alleen kon de agent alleen hem laseren :P
 
Laatst bewerkt:
Wie rijdt er dan ook te hard op de ring
In Amsterdam kan dat hoor, daar staat een aantal vaste flitsers waarvan eentje altijd aan staat, maar voor de rest kun je rijden wat je wilt. Maar hou me niet verantwoordelijk als ze er morgen met een verborgen camera staan.
 
In Amsterdam kan dat hoor, daar staat een aantal vaste flitsers waarvan eentje altijd aan staat, maar voor de rest kun je rijden wat je wilt. Maar hou me niet verantwoordelijk als ze er morgen met een verborgen camera staan.

Maar dit ging om de ring van Groningen :+
 
Ik heb de afgelopen tijd twee keer een boete gekregen aan het begin van de Schipholweg in Haarlem. Bij het stoplicht bij Schalkwijk begint de snelweg, maar de eerste 100m van de snelweg hebben een maximumsnelheid van 50 km/h. En op het kruispunt staat een flitser die je flitst als je vlak na het kruispunt al harder dan 50 rijdt. Terwijl je dan een paar meter verder 100 mag. Twee keer 46 euro.
 
Eerste boete op de motor is binnen: 175 euro voor 20 te hard (gecorrigeerd) buiten de bebouwde kom (Dijk tussen Zwolle en Wijhe). Ze waren er snel mee; was 10 dagen geleden. Zonde geld dus toch maar iets meer op de snelheid letten :)
 
Laatst bewerkt:
29 te hard buiten bebouwde kom koste me 225 + 7!
mijn eerste donatie aan griekenland heb ik dus ook weer gedaan dit jaar.
 
Eerste boete ooit ontvangen van 02-02 (dus iets meer dan een jaar boete vrij gereden xD)
€73,00 voor 63km/h waar je 50 mag.
 
Vannacht, kwartiertje geleden, geflitst door een mobiele eenheid op de A16 richting R'dam.
Ze staan tussen afslag Europoort en afslag Capelle a/d IJssel !

(helaas zal dit een hoge worden :( )
 
Vannacht, kwartiertje geleden, geflitst door een mobiele eenheid op de A16 richting R'dam.
Ze staan tussen afslag Europoort en afslag Capelle a/d IJssel !

(helaas zal dit een hoge worden :( )
Op de motor om 02:00 met minus koud!?!? :?
 
Laatst bewerkt:
Eerste boete op de motor is binnen.

120 euro voor het rijden over de trambaan.
Stond een file voor de parkeergarage op het Waterlooplein in Amsterdam. Mensen gaan hier midden op de weg wachten tot er weer een plekje vrij is in deze garage. Samen met eigenlijk iedereen die niet die garage in moest 5 meter over de trambaan gegaan.
 
Heren, hoe lang duur het normaal Gesproken een boete binnenkomt (na het flitsen) ik hoop 10km te hard maar misschien is het 40...
 
Terug
Bovenaan Onderaan