KTM LC4 Passagiers voetsteunen

erwin71239

MF'er
10 sep 2012
180
0
Wateringen (Zuid Holland)
Hee ik heb een vraagje en ik ben in het bezit van een KTM Lc4 uit 96
Nu wil ik passagiers voetsteunen Kan ik gewoon probleem loos in die achterste balk 2 gaten boren voor die steuntjes zonder dat die opeens krak zet terwijl de bijrijder erop zit?

Het betreft dit balkje dat blauw is omcirceld het is niet me eigen brommer
94b4536b4fa0e6a7fbb5ad8d503bead3.png


Of heeft iemand hier een andere oplossing

Groetjes,

Erwin
 
Er zijn er geweest in 96 die standaard voorzien waren van voetsteunen op het achterframe.
Bel eens naar Lemmens in Veldhoven.
Misschien heeft die er een liggen of een op een andere motor zitten dat je kan ruilen.
 
Goede oplossing Kawa Ad. :} Erwin, eventueel nog een rubber er tussen om je brug niet te beschadigen. Als je om materiaal verlegen zit, dan laat maar weten. Ik kan ze op lengte knippen/zagen en eventueel ook al de gaten er in boren.Bouten heb ik ook genoeg. Eventueel kan ik er nog een plaatje op tiggen voor de voetsteunen. Greetz, Cardanfreak
Alles voor de motorrijders Ma_raboda Home page

Deze bv,geen geld!.

2 plaatjes maken,uiteinde bv 8mm gaten boren,met 2 bouten op de brug knellen.

Op voorste plaat beugeltje lassen,om voetsteun op te monteren.

Als ik zo op de foto kijk ,zijn er vast nog wel meerbevestigings= punten die je kunt benutten.

E.e.a. natuurlijk helemaal afhankelijk van je eigen handigheid.

succes!. :]
 
Laatst bewerkt:
Op de brug klemmen :?
Ik dacht aan het subframe.
En hoe maak je de voetsteunen daar aan vast zonder een gat in het subframe te boren?
Ik lees mee :)
 
Bij kobo motoren in drachten staat een 620 lc4 met zijspan en passagier voetsteunen, heb er geen foto van maar het leek vrij netjes.

$(KGrHqNHJF!FENhud5dgBRJCL0ZJ3Q~~60_35.JPG
Dit heb ik op mijn 690

En mijn oude honda had het zo:

Honda%20XL%20600R%2084.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan