Koplampunit opleuken Kawasaki Z750

STREEF91

Rookie
16 mrt 2013
14
0
Hallo mede motorrijders.

Ik heb een Kawasaki Z750 en ik wil mijn verlichting opleuken en iets persoonlijkers maken.
Ik zou graag willen dat mijn grootlicht en dimlicht het zelfde aangesloten zijn. Dus bij dim en groot licht ze allebei het zelfde branden.
Ik vroeg me af of dit kan en zo ja hoe dat werkt. Er zitten nu 2 H7 55w lampen in.
Zou ik deze moeten vervangen voor H4 of iets dergelijks?
Ook zou ik graag angel eyes willen en eventueel een ledstrip boven in me unit.. Heeft iemand het zelfde ergens gekocht of zou ik het zelf moeten maken?

Ik hoop dat iemand van jullie hier ervaring mee heeft of suggesties hoe ik dit het beste kan maken.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Met vriendelijke groet,

Streef91.
 
je moet 2 dezelfde lampjes hebben die zowel groot en dimlicht hebben H4 bijv., en je bedrading moet aangepast worden. 2 fittingen parallel dus.
Let wel op eventuele zekeringwaardes enzo.

Ik heb overigens geen idee wat dit met je lichtbeeld doet als de 2e lichtunit ook gebruikt word. :)
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie berichten.
Is het mogelijk om van een h7 aansluiting een h4 te maken dat het ook gaat passen in me unit en zit ik dan niet met de spiegels van de lamp?

Angel eyes zelf maken is geen probleem. Heb ik vroeger voor mijn scooter ook eens gemaakt maar dacht miss is zo iets te koop als unit iets.

Wat ik graag wil is dat me verlichting symetrisch is. Vind ik persoonlijk mooier namelijk.
Heeft iemand anders nog suggesties voor mij ecentueel?

Bedankt.
 
Makkelijkste oplossing is om bij je grootlicht lamp een koplamp module op te bouwen
Deze verlaagd de spanning naar je grootlicht zodat hij bijna even fel als je dimlicht gaat branden
hij wordt aangesloten aan je dimlicht maar als je je grootlicht gebruikt krijgt hij weer de volle spanning zodat je altijd deze functie kan blijven gebruiken
te koop bij www.mototronix.nl
 
Dank jullie wel voor jullie hulp. Ik had zulke modulles ook gezien alleen wil ook eigenlijk dat ze bij groot licht ook allebei gaan branden. Denk toch dat jullie oplossing het beste is.
Dus ik zou dan voor zelfgemaake angel eyes gaan en een van jullie geadviseerde modules.

Bedankt allemaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan