Camera op de motor

wel leuk hoor zo'n camera. Zag er bij de media markt 1 liggen die kon je op je helm monteren
 
Ik snap heel die GoPro hype ook niet.
Wie wilt er nou als Telletubbie look-a-like rondrijden... :')
Het heeft de airodynamica van een koelkast.
De enige rede dat National Geographic e.d. ermee werkt is omdat het gesponsord word.

Nee, doe mij maar een Contour.

In alle vergelijkingsfilmpjes wordt duidelijk dat de Gopro boven alle andere camera's staat wat betreft de scherpte van het beeld... Daarnaast heeft gopro een shitload aan extra's en accesoires, ik snap de hype wel. :P
 
Ik snap heel die GoPro hype ook niet.
Wie wilt er nou als Telletubbie look-a-like rondrijden... :') Zou me er vooral druk om maken :+
Het heeft de airodynamica van een koelkast. Tsja koelkast, camera wat maakt het uit, het is ook geen raket.
De enige rede dat National Geographic e.d. ermee werkt is omdat het gesponsord word Zal wel meevallen dat elk programma waarin een gopro voorkomt geseponeerd wordt, eenvoudig te bevestigen, goede prijs en goed beeld, denk dat dat meer een reden is :P ?

Nee, doe mij maar een Contour.
 
Hoi,

Heb zelf een origon atc9k cam en wil hiermee in het voorjaar wat filmpjes maken. Hoe monteren jullie de cam aan de helm? Bij de atc9k zit een baseplaat waar je de cam of vast klikt, nu zit ik te denk om die baseplat met epoxy boven op mn helm vast te lijmen aangezien ik klitteband niet vertrouw.

Wat zijn jullie ervaringen met montagemogelijkheden op een helm?

Tnx alvast
 
misschien is de tape die bij de gopro mounts gebruik word geschikt voor je? die kun je er ook weer normaal af krijgen vergeleken met epoxlijm :)
 
Bij de GoPro is het 3M dubbelzijdig tape :) Wil je het er eventueel van afhalen dan is het een kwestie van even de föhn erop om het warm te maken en je haalt het er zo vanaf.
 
Hoi,

Heb zelf een origon atc9k cam en wil hiermee in het voorjaar wat filmpjes maken. Hoe monteren jullie de cam aan de helm? Bij de atc9k zit een baseplaat waar je de cam of vast klikt, nu zit ik te denk om die baseplat met epoxy boven op mn helm vast te lijmen aangezien ik klitteband niet vertrouw.

Wat zijn jullie ervaringen met montagemogelijkheden op een helm?

Tnx alvast

Ik heb mijn Contour Roam hiermee aan de zijkant van mijn helm bevestigd:

Contour Vergrendelbare Helm Bevestigingskit

contour_3720.jpg


Deze draaibare schijf plak je op je helm en daar schuif je de contour aan vast. Heel simpel. Contour is dan gemakkelijk met schuifschakelaar te bedienen.

2012-09-01%2520Contour%2520op%2520helm%25201.JPG

 
Laatst bewerkt:
In alle vergelijkingsfilmpjes wordt duidelijk dat de Gopro boven alle andere camera's staat wat betreft de scherpte van het beeld... Daarnaast heeft gopro een shitload aan extra's en accesoires, ik snap de hype wel. :P
Al gehoord van de Sony hdr as15?....



...Nee?...


Deze schijnt betere beeldkwaliteit te hebben dan de gopro 2,en gopro 3 white en silver edition.
Zeker een geduchte concurrent voor de GoNo.
 
Laatst bewerkt:
Al gehoord van de Sony hdr as15?....



...Nee?...


Deze schijnt betere beeldkwaliteit te hebben dan de gopro 2,en gopro 3 white en silver edition.
Zeker een geduchte concurrent voor de GoNo.

En de Drift moet er ook niet voor onder doen. Geeft de kleuren ook beter waarheidsgetrouw weer dan Go Pro.

Nadeel van de Sony is dat je deze steeds in de waterdichte casing moet stoppen om deze op een mount te monteren :/
 
Ik heb zelf ook een drift. Gewoon goede scherpe hd kwaliteit. En makkelijk bevestigen op helm en of motor.
Enige probleemje is dat ik met films terugkijken op de camera zelf wel eens de pech heb gehad dat de camera blijft hangen. Enige oplossing is dan de accu even loshalen.

Meer mensen die hier problemen mee hebben toevallig.

Gelukkig met opnemen nog nooit vastgelopen.
 
Ik heb zelf ook een drift. Gewoon goede scherpe hd kwaliteit. En makkelijk bevestigen op helm en of motor.
Enige probleemje is dat ik met films terugkijken op de camera zelf wel eens de pech heb gehad dat de camera blijft hangen. Enige oplossing is dan de accu even loshalen.

Meer mensen die hier problemen mee hebben toevallig.

Gelukkig met opnemen nog nooit vastgelopen.

Firmware updates al eens gedaan?
 
Al gehoord van de Sony hdr as15?....



...Nee?...


Deze schijnt betere beeldkwaliteit te hebben dan de gopro 2,en gopro 3 white en silver edition.
Zeker een geduchte concurrent voor de GoNo.

Hehe grappig dat je die noemt, ik heb die sony ook nog als mogelijkheid! Enige nadeel is nog steeds wel dat er zo weinig accesoires voor te krijgen zijn! Daarnaast was het lastig bij die camera dat je hem iedere keer uit de case moet halen om hem te bedienen!
 
Contour HD is een prima middel om motor filmpjes te maken. Ik kan ze voor weinig krijgen via mijn sponsor. PB mij maar als je wat wilt, ook assocoires.

GoPro is ook gewoon goed, maar wel duur ;-)

 
Terug
Bovenaan Onderaan