Db killers Ducati monster met Sil moto uitlaat

DennyzfR6

MF veteraan
3 mei 2004
2.849
22
Puttershoek
Beste,

Ik rij een ducati monster S4R met een Sil moto shotgun uitlaat incl catvervangers en geen e-keur (voor zo ver ik heb kunnen vinden).
Er komt echt een klap herrie uit (afgaande autoalarmen niveau)

Mijn vragen zijn.:
Zouden db killers het geluid genoeg naar beneden krijgen om hiermeer enigszinds onbedreigd door Duitsland te kunnen rijden en de Nurburg op te kunnen?

Zo ja:
Waar/wie zou hiervoor Db-killers kunnen maken?
Op hoeveel zou dit komen (heb er 2 nodig)?

Zo nee:
Das kut...

Ploatje:

545952_361408530603441_1892348477_n.jpg
 
Ik heb geen ervaringen met jouw motor en uitlaten, maar een vriendin heeft een sp1 met een two brothers systeem erop..geluid is ook standje auto alarm en instant doofheid in tunnels en ik weet wel dat die het niet voor elkaar kreeg om der uitlaat met db killers op normaal niveau te krijgen.. :N

Ik zou even een uitlaten expert raadplegen maar ik ben bang dat het hem niet gaat worden :X
 
Je zou ook even de kat er terug tussen kunnen knopen


Jup dat zou kunnen en dan ook gelijk de originele dempers er ook weer tussen om het compleet te maken.

Het zou natuurlijk allemaal kunnen maar naast de hoeveelheid werk die ik eigenlijk echt liever niet van plan ben, is het ook nogmaar de vraag of die dan wel fatsoenlijk gaat lopen omdat die afgesteld moet zijn op deze open pijpen en zonder de kat.

Een laatste optie imo, liever eerst db killers, maar laat me absoluut wel graag informeren door de mf'ers hier. Daarom ook bedankt voor jouw suggestie.
 
volgens mijn heb je in Duitsland bijna altijd een probleem
als je zonder e keur merk rijdt
politie daar is daar echt niet makkelijk mee
maar daar lees ik jammer genoeg niets over van andere mensen
ben wel benieuwd naar de mening van andere daar over
wat hun ervaringen zijn
 
volgens mijn heb je in Duitsland bijna altijd een probleem
als je zonder e keur merk rijdt
politie daar is daar echt niet makkelijk mee
maar daar lees ik jammer genoeg niets over van andere mensen
ben wel benieuwd naar de mening van andere daar over
wat hun ervaringen zijn

Mijn eigen ervaring in Duitsland:

Wordt je staande gehouden en de politie heeft geen dB meter dan beoordelen ze op aanwezigheid van E-keur. E-keur aanwezig=> OK. Geen E-keur => Boete.

Wordt je staande gehouden en de politie heeft wel een dB meter dan beoordelen ze op dB meting. Daarbij hanteren ze een marge van ongeveer 5% i.v.m afwijking van de meetapaartuur en de meting zelf (plaats, hoek, omgevingsgeluid etc...)
 
Terug
Bovenaan Onderaan