Motorcross is ook motorsport

Ik zal deze ook hier even plaatsen
full
 
Wegracen...gaap.
Toen ik zelf ss reed vond ik er ook al niks aan.
En dan dat doorjanken om Simoncelli, pfff.
D'r gaat niks boven de dynamiek van motocross.
 
Laatst bewerkt:
Gaat helemaal goed komen met dit topic

Jammer dat Jeffrey in de superfinale de derde plek niet kon pakken....hij maakte een schakelfout of blesseerde zich?...(zag er heel vaag uit)


Dit is de oorzaak, daar had hij al constant last van...Jeffrey Herlings ‏@JHerlings84

Allmost 3rd in the Superfinal. Just got a few seconds really dizzy with 2laps to go cos of the heat. Thats why I had to slow down for a bit��
 
Wegracen...gaap.
Toen ik zelf ss reed vond ik er ook al niks aan.
En dan dat doorjanken om Simoncelli, pfff.
D'r gaat niks boven de dynamiek van motocross.

Sorrie hoor ben ook een crossfreak , maar had je dit nou echt moeten melden :N :N ..........tot Dakar :(

En dat je het in de SS ook al niks aan vond ..............sorrie hoor ...maar zo gaat dat meestal met mannetjes die ergens bij willen horen maar uiteindelijk blijkt dat ze daar ook al NIKS in zijn |(
full
 
Laatst bewerkt:
Pff, niet zo hysterisch aub.
Hoe bedoel je "ook al niks aan"
SS rijden vond ik leuk, maar naar anderen kijken, nee, da's een persoonlijke mening.
Ik heb ook niks tegen Simoncelli, maar wel tegen het maar door blijven emmeren, zoals sommigen doen, het gaat maar door.
Laat die man toch in z'n waarde, hij kende de risico's en was een pro.


Sorrie hoor ben ook een crossfreak , maar had je dit nou echt moeten melden :N :N ..........tot Dakar :(

En dat je het in de SS ook al niks aan vond ..............sorrie hoor ...maar zo gaat dat meestal met mannetjes die ergens bij willen horen maar uiteindelijk blijkt dat ze daar ook al NIKS in zijn |( [afbeelding]
 
Laatst bewerkt:
Pff, niet zo hysterisch aub.
Hoe bedoel je "ook al niks aan"
SS rijden vond ik leuk, maar naar anderen kijken, nee, da's een persoonlijke mening.
Ik heb ook niks tegen Simoncelli, maar wel tegen het maar door blijven emmeren, zoals sommigen doen, het gaat maar door.

Ik ben en doe niet hysterisch en "ook al niks aan " schrijf ik niet .....ff goed lezen . :Y ;)
 
Waar slaan de opmerkingen dan op?
Mannetjes die ergens bij willen horen :?
Waar wil ik "bij horen" dan? :/
Vertel het maar.

Ik ben en doe niet hysterisch en "ook al niks aan " schrijf ik niet .....ff goed lezen . :Y ;)
 
Laatst bewerkt:
Pff, niet zo hysterisch aub.
Hoe bedoel je "ook al niks aan"
SS rijden vond ik leuk, maar naar anderen kijken, nee, da's een persoonlijke mening.
Ik heb ook niks tegen Simoncelli, maar wel tegen het maar door blijven emmeren, zoals sommigen doen, het gaat maar door.
Laat die man toch in z'n waarde, hij kende de risico's en was een pro.
Een overleden pro mag niet gemist worden? :?
 
Uiteraard, maar er zijn natuurlijk zoveel overleden pro's.
Ik vind een sympathiek iemand als Boero die bij de Dakar is omgekomen net zo erg, daar hoor ik echt nooit niemand over.
Wat me opvalt en wat ik bedoel is die massa-hysterie.
Ik krijg de indruk dat sommigen na een jaar nog steeds op de bank zitten te snikken onder een Simoncelli vlag.
En als je daar iets van probeert te zeggen, proberen ze je nog te beledigen ook.


Een overleden pro mag niet gemist worden? :?
 
Laatst bewerkt:
Uiteraard, maar er zijn natuurlijk zoveel overleden pro's.
Ik vind een sympathiek iemand als Boero die bij de Dakar is omgekomen net zo erg, daar hoor ik echt nooit niemand over.
Wat me opvalt en wat ik bedoel is die massa-hysterie.
Ik krijg de indruk dat sommigen na een jaar nog steeds op de bank zitten te snikken onder een Simoncelli vlag.
En als je daar iets van probeert te zeggen, proberen ze je nog te beledigen ook.
Dit blijft een beetje een gebed zonder end vrees ik, maar de populariteit van de sport en het karakter van Simoncelli dat zovelen aansprak in vergelijking met de populariteit van de Dakar en de bekendheid van Boero hebben daar ook wel wat mee te maken, dunkt me...

Ik heb niets met de Dakar en zal dan ook in alle eerlijkheid bekennen dat ik geen idee heb wie Boero is. Wel weet ik dat ik iemand als Simoncelli al jaren volgde en dat hij voor mij nog steeds het boegbeeld is van iemand die geniet van het racen, elke dag weer. Iemand die het niet als een baan ziet maar als een uitgekomen droom. Dat daar dan anderhalf jaar na dato nog steeds over gepraat wordt, ja... dan heb je een fantastische indruk achtergelaten. :)
 
Vreemde opmerking van een motorsportliefhebber over Simoncelli...
Het is niet zo vreemd dat er na 1,5 jaar nog word gesproken over 1 van de populairste rijders die verongelukt is.

En ja, iedereen kent de risico's van het racen, maar wil dat zeggen dat alle emotie maar uitgeschakeld moet worden als iemand verongelukt?

Maar goed, om weer on-topic te komen: wat is Herlings weer goed bezig!
 
Laatst bewerkt:
~
Vreemde opmerking van een motorsportliefhebber over Simoncelli...
Het is niet zo vreemd dat er na 1,5 jaar nog word gesproken over 1 van de populairste rijders die verongelukt is.

En ja, iedereen kent de risico's van het racen, maar wil dat zeggen dat alle emotie maar uitgeschakeld moet worden als iemand verongelukt?

Maar goed, om weer on-topic te komen: wat is Herlings weer goed bezig![/quote]


Dat opzeker nog beter als vorig seizoen ...maar we zijn net twee GP's verder dus er kan nog zat veranderen , maar wel 100 punten in de pocket.
Ik ben blij dat ik daar ook een abbo op heb dan kan ik alles volgen alleen was het afgelopen weekend wel wat vroeg (6uur) maar dat nemen we maar voor lief.
 
Laatst bewerkt:
http://www.videos-motocross.com/MXLIFE/de/2396-mx-life/



Komplettes Saison Paket 2013 HD

99,99 €


➢ Die FIM MX1 und MX2 Weltmeisterschaft 2013 mit 19 Grand Prixs LIVE am Sonntag und anschließend als Wiederholung, zusätzlich ein 26 minütiges Magazin in der Woche nach dem Grand Prix (Quatar am Samstag bei Nacht) ➢ Das Monster Energy Motocross FIM der Nationen in Deutschland LIVE am Samstag und Sonntag sowie anschließend als Wiederholung zusätzlich ein 26 minütiges Magazin in der Woche danach ➢ Die im Rahmen der MX1/MX2 Grand Prix‘s am Sonntag stattfindenden Rennen zur Europameisterschaft LIVE und anschließend als Wiederholung ➢ Die im Rahmen der MX1/MX2 Grand Prix‘s am Sonntag stattfindenden Rennen zur WMX LIVE und anschließend als Wiederholung sowie ein 26 minütiges Magazin über die Saison ➢ Die im Rahmen der MX1/MX2 Grand Prix‘s am Sonntag stattfindenden Rennen zur FIM MX3 Weltmeisterschaft LIVE und anschließend als Wiederholung sowie ein 26 minütiges Magazin über die Saison ➢ Das MXGP Festival 2013 in Matterley Basin LIVE am Samstag und Sonntag sowie anschließend als Wiederholung, zusätzlich ein 26 minütiges Magazin in der Woche danach ➢ Kostenlos die Rennen zur FIM Snowcross Weltmeisterschaft 2013 LIVE am Samstag und anschließend als Wiederholung sowie ein 26 minütiges Magazin in der Woche danach
 
Even een kleine kick voor dit topic! Over een kleine week moet het gebeuren! Ik denk dat ik dit jaar toch maar eens een kijkje ga nemen in Valkenswaard.
 
Herlings zou wat meer zelfvertrouwen moeten hebben... ;)

Wel mooi hoor, zo'n gast die weet dat ie goed is en zegt wat ie denkt!
Houden zo!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan