Suzuki GSX400e gek geluid

kndw

Die hard MF'er
16 nov 2002
376
0
Tubingen
Beste forummers,

Mijn vriendin heeft een GSX400e. Het is een hele fijne motor, rijdt prima en heeft nog maar zo'n 18k gedraaid.

Wanneer je er echter op rijdt en van hoge toeren terugzakt naar lagere toeren ontstaat er een gek geluid: een constante, vrij hoge toon. Het klinkt een beetje alsof je het tuutje van een ballon samentrekt en hem leeg laat lopen, maar net wat lager. Het klinkt ook enigszins 'elektrisch'. Ik heb gedacht aan een losse vacuumslang die piept, maar die zitten allemaal op hun plek.

Het geluid is niet aanwezig bij stationair toerental of bij accelereren -dus varieert niet afhankelijk v/h toerental, en het verdwijnt bij toerentallen rond stationair.

Tijdens het rijden kan ik natuurlijk niet goed kijken, en stilstaand kan ik het geluid niet opwekken.

Komt dit iemand bekend voor?
 
Laatst bewerkt:
Mijn kilometer teller "zoemt", doordat ie eigenlijk verkeerd langs de koplamp op loopt.
Ook ik dacht " Wat nu weer!"
Heeft ff geduurt voor ik erachter kwam,want met helm op hoor je het,maar je kan het niet localiseren.
 
Makkelijk he om je beste antwoord uit te kunnen kiezen? :z
Makkelijk he om mensen de grond in te trappen die technisch minder kennis dan jij hebben?

Waarom reageer je dan gewoon NIET, als je een topic onzinnig vindt? Het is écht niet verplicht om overal je mening te verspreiden, geloof me. Lees de forumregels nog eens na anders.
 
Laatst bewerkt:
Makkelijk he om mensen de grond in te trappen die technisch minder kennis dan jij hebben?

Waarom reageer je dan gewoon NIET, als je een topic onzinnig vindt? Het is écht niet verplicht om overal je mening te verspreiden, geloof me. Lees de forumregels nog eens na anders.

Ik had er geen aanstoot aan genomen hoor - er waren twee mensen die een vergelijkbare oplossing gaven, dus ik dacht dat Mr. kevinblade daarop doelde. Ik citeerde uit willekeur de laatste. En ik ben blij met de antwoorden, dat betekent dat ik me niet druk hoef te maken om de motor.

En mocht iemand me te kakken willen zetten: doe maar lekker. Het blijft internet hè :Z
 
Makkelijk he om mensen de grond in te trappen die technisch minder kennis dan jij hebben?

Waarom reageer je dan gewoon NIET, als je een topic onzinnig vindt? Het is écht niet verplicht om overal je mening te verspreiden, geloof me. Lees de forumregels nog eens na anders.



Over forum regels gesproken.
Herken jij nog je woordje STERF ?? die je tegen iemand gebruikte???

Ik gaf al een serieus antwoord, maar ik blijf jou gewoon een misselijk ventje vinden die nogal dominant probeert te zijn om vanachter je toetsenbord een beetje praatjes te hebben.
Vraag me nog steeds af als je oog in oog staat met bepaalde personen of je dan nog steeds een grote waffel durft op te zetten?????
 
Over forum regels gesproken.
Herken jij nog je woordje STERF ?? die je tegen iemand gebruikte???

Ik gaf al een serieus antwoord, maar ik blijf jou gewoon een misselijk ventje vinden die nogal dominant probeert te zijn om vanachter je toetsenbord een beetje praatjes te hebben.
Vraag me nog steeds af als je oog in oog staat met bepaalde personen of je dan nog steeds een grote waffel durft op te zetten?????

hebben we het al over gehad bink. Het antwoord was ja.
 
ik blijf jou gewoon een misselijk ventje vinden die nogal dominant probeert te zijn om vanachter je toetsenbord een beetje praatjes te hebben.
Wederzijds.


Vraag me nog steeds af als je oog in oog staat met bepaalde personen of je dan nog steeds een grote waffel durft op te zetten?????
Grote waffel? Da's jouw mening. Ik noem het maar actie-reactie. Dus jij mag de sarcastische graftak uithangen, maar niemand mag daar dan op reageren? Dat maakt je in mijn ogen een arrogante, sarcastische graftak.

Als jij gewoon normaal zou doen als wij oog in oog staan, heb ik geen reden om een "grote waffel" op te zetten, of wel dan?
 
Wederzijds.Grote waffel? Da's jouw mening. Ik noem het maar actie-reactie. Dus jij mag de sarcastische graftak uithangen, maar niemand mag daar dan op reageren? Dat maakt je in mijn ogen een arrogante, sarcastische graftak.

Als jij gewoon normaal zou doen als wij oog in oog staan, heb ik geen reden om een "grote waffel" op te zetten, of wel dan?


Als ik jouw reacties doorlees dan heb je tegen heel veel mensen een grote waffel, maar daar kan jij misschien ook niks aan doen, zo zijn er wel meer van dat soort gastjes hier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan