analoog (met wijzers) klokje voor op motor

sammie

MF veteraan
10 nov 2003
31.117
8.243
Assen
gezocht'analoog waterproof klokje, mag natuurlijk geen drol kosten,
Want het is voor op een jawa..
Tips?
 
Ik heb eens een klokje gekocht voor op mijn Dragstar.
Gewoon een waterdicht horloge van nog geen €10,-.
Bandje eraf gehaald, mooi rond geslepen op de slijpmachine.
Kan zelfs met een vijl, want meestal zijn die klokjes toch van kunststof.
Met een drupje kit op de bovenste kroonplaat geplakt.
 
Koop het dan gewoon. Alleen is die ene die je stuurde wel €15, dan heb je al bijna zo een die speciaal voor de motor gemaakt is met bevestiging.

Ik heb in ieder geval dat 'zakhorloge' besteld, zag dat er geen verzendkosten waren, wel benieuwd hoe lang dat duurt...
 
Vijf eurotjes meer bij Louis, dezelfde die ik al heb. Zal natuurlijk wel nog een paar euro verzenden zijn maar als je nog meer van ze nodig hebt of met iemand samen bestelt is dat vrijwel te verwaarlozen.
 
Gewoon een Casio op je stuur, man! Ik heb er zo eentje op zitten, gewoon met het bandje om de kroonplaat:

F-91W-1YEF.jpg
 
Ik vind er alleen deze;
Bekleidung, Helme und Motorradzubehör | Louis Motorrad & Freizeit

en die hebben geen bevestiging voor op de motor..

Louis.de schreef
The waterproof clocks (3 ATM/approx. 30 m) are attached with an extremely strong adhesive pad (withstands temperatures from -30°C to +110°C).

Oftewel plakken waar je maar wilt. Zal later eens een foto maken van hoe die bij mij zit.

Edit: Fotootje gevonden van hoe het op mijn oude tellerset zat. Digitale klok gaf de verkeerde tijd aan en niet meer te verstellen.
klokje%20op%20oude%20teller.jpeg

Gewoon een 'sticker' op de teller en eentje op de achterzijde van het horloge. Die twee stickers hechten vervolgens aan elkaar met een klittenbandachtig plastic materiaal.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan