Goede motorzaak met werkplaats gezocht omgeving Rotterdam

JulianR1

MF'er
20 feb 2013
41
0
hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een goede garage waar ik mijn R1 heen kan brengen voor een balhoofd lager reparatie.

ik woon in Rotterdam en zou het liefst zo dicht bij mogelijk een goede garage vinden. Vandaar mij vraag of er goede ervaringen zijn in de buurt van Rotterdam.

groetjes Julian
 
Dank jullie wel voor alle reacties, ben ff een weekend weggeweest! zeker niet voor niets geweest.

Ik ga rondbellen naar de aanbevolen garages en is informeren wat de geschatte kosten zijn (als het balhoofdlager het is).

Zodra ik meer informatie heb krijgen jullie bericht!

Groetjes julian
 
Dank jullie wel voor alle reacties, ben ff een weekend weggeweest! zeker niet voor niets geweest.

Ik ga rondbellen naar de aanbevolen garages en is informeren wat de geschatte kosten zijn (als het balhoofdlager het is).

Zodra ik meer informatie heb krijgen jullie bericht!

Groetjes julian

Keuzes genoeg lijkt me Julian. Veel plezier met het maken van de juiste keuze, maar dat gaat ongetwijfeld goedkomen.

En dan willen we graag veel tekst en foto´s natuurlijk.....
 
heb van kekum gebeld en kan daar ff langsrijden van de week. @thinge ja zal zeker wat fotos erop zetten!
@raimon kan je mij het adres is sturen.

off topic ik hoorde van de week terwijl de R1 uit stond en ik hem naar de schuur manouvreerde getik bij de voorband vandaan komen, zou een kapot wiellager speling kunnen veroorzaken?

MvrG
 
Mijn poten heb ik inmiddels gedemonteerd en liggen bij Hemo in Hekelingen. moet daar vaak in de buurt zijn en schappelijke prijs...

Ik twijfel nog over de stofhoezen, die zijn een beetje gescheurd, ik denk dat ik die maar vervang anders gaat de functie over en dat is stof en vuil tegen houden...

Kan ik zelf wel doen als ik de poten weer terug heb.
 
Mijn poten heb ik inmiddels gedemonteerd en liggen bij Hemo in Hekelingen. moet daar vaak in de buurt zijn en schappelijke prijs...

Ik twijfel nog over de stofhoezen, die zijn een beetje gescheurd, ik denk dat ik die maar vervang anders gaat de functie over en dat is stof en vuil tegen houden...

Kan ik zelf wel doen als ik de poten weer terug heb.

meestal vervangen ze de keerringen en stofhoezen tegelijk, kost bijna niets, zou ze idd wel vervangen.
je kan nu ook gelijk je wiel lagers controleren en de slingering van de schijven nu alles toch los ligt.
 
Laatst bewerkt:
Probleem van het trillen is bekent, 1 remschijf is krom en voorwiel is ook krom. Ping ping
Lekker duur grapje dus, en dan koop je je motor ook nog is bij een garage. Uiteraard even contact gehad maar wist helemaal nergens van.

Voor zover de update

Groetjes julian

ps ik ben gek dat ik voor een tweedehands velg 300,- en een remschijf 100 heb betaald. op MP staan complete velgen met schijven voor nog niet eens de helft. wederom een garage waar ik nooit meer heen ga voor reparaties. Daarnaast weggebracht met verdenking balhoofd, waar niet eens naar gekeken is.

Deze dus van de week zelf aangedraaid en nu is de speling wel helemaal weg.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan