Chopperhelm?

Vandaag op de beurs in Groningen mijn vierde helm gekocht (na een Airoh-systeem, Caberg-pot, Mega-pot + vizier en los mondstuk, nu een of ander (Duits) fiberglas potje (geen moffenhelm!!!)....super licht, supersmal en waarschijnlijk superonveilig..... :+

De matzwarte, de glanzende of de camo? Ik heb het idee dat aankomend seizoen er een heleboel van die dingen door de wind gaan. We supergave dingen idd, ik heb er vanmiddag ook nog een opgehad, zit best goed, lekker light aan't 'euft. Ben benieuwd hoe die gaasjes ter hoogte van je oren zich houden.....

Heb er toch maar geen een gekocht; mij wat te licht uitgevoerd; een beetje een kruizing tussen een fiets- en een rugbyhelm.
 
De matzwarte, de glanzende of de camo? Ik heb het idee dat aankomend seizoen er een heleboel van die dingen door de wind gaan. We supergave dingen idd, ik heb er vanmiddag ook nog een opgehad, zit best goed, lekker light aan't 'euft. Ben benieuwd hoe die gaasjes ter hoogte van je oren zich houden.....

Heb er toch maar geen een gekocht; mij wat te licht uitgevoerd; een beetje een kruizing tussen een fiets- en een rugbyhelm.

De matzwarte...... vond de glanzende ook wel ok, maar ik heb al zo de schurft aan poetsen....

Tja.....en je moet er niet mee op je plaat gaan, valt denk ik in scherven uiteen....maar zit idd super-comfortabel....en je bent een beetje dat calimero of alien effect kwijt.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan