Amsterdam - MFA deel 37: Okay stop, Wheelietime!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben uiteindelijk hele dag bezig geweest met rekje en koffers en knipperlichtjes verplaatsen.


Productief dagje
 
Broap broap, over 2 weekjes de motoren uit de winterstalling trekken.. Ik krijg over 2 weken de sleutel van mn prive garagebox, dus dan kunnen ze mooi droog staan!

De box is 6,5x2,5m dus als er nog iemand een stekkie zoekt nabij de Rai, droog en veilig.. let me know!
 
Laatst bewerkt:
Volgensmij zag ik Jermo een half uurtje geleden op de Piet Heijnkade voor de Jan Schaeferbrug. Je ging richting Muziekgebouw/Centrum.
 
Welkom Edwin en je hebt een gaaf fietsje :9~
Goedenavond allen!

Ik heb mij een tijdje geruisloos in het forum bewogen en vond het nu tijd om jullie op de hoogte te brengen van mijn aanwezigheid.

Ik ben Edwin, 31 jaar en kom uit de omgeving van Amsterdam. Een aantal leden van het forum ken ik al persoonlijk en de rest hoop ik, mits moeder natuur een beetje wil meewerken, binnenkort tijdens een rit te leren kennen.

Ik ben de trotse bezitter van een KTM 690 smr uit 2008. Ik hoop dat het linkje een foto, echter geef ik geen garanties... Ik heb meer meegelezen dan zelf gepost ;)
[afbeelding]
 
Laatst bewerkt:
Hoi Allemaal!

Ik ben ook nieuw hier en zal me even voorstellen: Ik ben Carlijn en 23 jaar. Heb eind van vorige zomer mijn rijbewijs gehaald en in november een mooie kawasaki Z750 uit 2004 gekocht. Sindsdien staat hij in de stalling maar volgende week wordt het beter weer en zal die uit de stalling getrokken worden en kan ik mijn eerste kilometers gaan maken!
Dus nadat ik zelf even wat kilometers heb geoefend lijkt het mij leuk om eens met jullie mee te gaan!!
 
Welkom aan alle nieuwkomers!

Laat het mooie weer maar komen. *O*

Oh, en Carlijn, fotoooooooooos (van de motor :+ )
 
Laatst bewerkt:
Wat zal de politie blij zijn dit jaar als wij gaan rijden :X _O-
A10 Afgesloten omdat MFA vertrekt bij de BK
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan