Andrea Dovizioso

Hopelijk gaat het hem beter af dan rossi bij Ducati.

BF-YVi9CQAAlriP.jpg:large


dovi_pioggia.jpg
 
Laatst bewerkt:
Voorlopig hulde aan Dovizioso met zijn prestaties in de vrije trainingen in Qatar. ik had mijn twijfels over het aantrekken van Dovi door Ducati maar als hij tijdens de kwalificatie en race vijfde kan worden dan is dat knap.
 
:} Zijn stijl op de Duc lijkt meer op die van Stoner en hij zou wel eens beter kunnen presteren dan Rossi. Rossi hield niet van een stuiterende , glijdende Duc. Misschien dat Dovi hier wel beter mee om kan gaan dan Rossi.
In ieder geval respect voor deze eerste prestatie. :}
 
Hij doet het inderdaad heel goed. Knap!
Ik hoop dat die het goed blijft doen en misschien wel podiums gaat halen dit jaar!
 
:} Zijn stijl op de Duc lijkt meer op die van Stoner en hij zou wel eens beter kunnen presteren dan Rossi. Rossi hield niet van een stuiterende , glijdende Duc. Misschien dat Dovi hier wel beter mee om kan gaan dan Rossi.
In ieder geval respect voor deze eerste prestatie. :}


Sowieso respect voor de prestatie, ik vind het wel opvallend dat ook Hayden opeens met die fiets kan omgaan in de FP. Zou hij ook de rijstijl van Stoner hebben aangemeten? :P
 
Sowieso respect voor de prestatie, ik vind het wel opvallend dat ook Hayden opeens met die fiets kan omgaan in de FP. Zou hij ook de rijstijl van Stoner hebben aangemeten? :P
Goh, zou de Ducati 2013 met een x aantal veranderingen niet beter zijn dat dat schijthok van een 2012 versie.

Wel top dat het beter gaat met de Duc :Y
 
Goh, zou de Ducati 2013 met een x aantal veranderingen niet beter zijn dat dat schijthok van een 2012 versie.

Wel top dat het beter gaat met de Duc :Y
:^

Hoe meer mannen competitief zijn hoe beter! De toewijding van Dovizioso is om te prijzen. Het is echt te hopen dat hij dat kan blijven opbrengen en niet snel opbrandt, want de opties zijn heel beperkt voor hem.

Het beste van het beste heeft hij al gehad: HRC Repsol Honda, dat werd hem niet. Yamaha misschien alleen weer als Rossi stopt. Ducati is voorlopig zijn laatste optie. Maar het zou mooi zijn als hij competitief kan zijn en blijven met dat ding, ik mag hem erg graag zien rijden!
 
Ik vermoed dat hij (nog) niet snel is over een raceafstand. Hoop het wel.
Gaf hij zelf ook al aan, ze zijn op nieuwe banden heel snel omdat de Ducati de banden snel op temperatuur krijgt, echter in de race slijten ze wel wat sneller dus de race zal een stuk lastiger worden.
 
Goh, zou de Ducati 2013 met een x aantal veranderingen niet beter zijn dat dat schijthok van een 2012 versie.

Wel top dat het beter gaat met de Duc :Y
Hoe kom je er nou bij dat het beter gaat, hij rijdt geen tijden sneller dan Rossi of Hayden (p3) vorig jaar. Dovi goede rijder hoor maar echt geen Stoner.
 
Hoe kom je er nou bij dat het beter gaat, hij rijdt geen tijden sneller dan Rossi of Hayden (p3) vorig jaar. Dovi goede rijder hoor maar echt geen Stoner.
Circuit ligt er nu veel slechter bij dan vorig jaar, toen hadden ze al een week getest waardoor er minder stof lag. Vorig jaar was Hayden een seconde langzamer dan de poletijd en Rossi zelfs 2sec, wat Dovi gisteren liet zien is toch wel een stuk beter...
 
Circuit ligt er nu veel slechter bij dan vorig jaar, toen hadden ze al een week getest waardoor er minder stof lag. Vorig jaar was Hayden een seconde langzamer dan de poletijd en Rossi zelfs 2sec, wat Dovi gisteren liet zien is toch wel een stuk beter...
Precies, en de laatste 0,5 tot 1 die ze eruit persen als de condities beter zijn komen echtniet hoor. In natte omstandigheden komt de duc ook wel mee dat hebben we ook al vaker gezien.
 
Jullie zijn aan elkaar gewaagd. :+
We gaan het zien met de kwalificatie. :9
 
Precies, en de laatste 0,5 tot 1 die ze eruit persen als de condities beter zijn komen echtniet hoor. In natte omstandigheden komt de duc ook wel mee dat hebben we ook al vaker gezien.
Het gat tot de snelste is toch veel kleiner dan vorig jaar...dus het gaat we degelijk wat beter. Scheelt ook dat Dovi iedere keer sneller dan Hayden is, Rossi wist vaak niet het maximale uit de machine te halen.
 
Als Dovi de Duc tot een winnende machine om kan toveren in de aankomende 2 jaar zal hij de MotoGP geschiedenisboeken ingaan.
Maar voorlopig zijn dat nog toekomstdromen. Hij heeft iig al een goede start gemaakt
 
Dovi heeft nog alle vertrouwen in de Ducati :)

Hij is nog niet... totaal onverwacht ...over het voorwiel onderuit geknettert |(

Is dat het misschien :Y
 
2008 was Dovi's debuutrace, toen versloeg hij Rossi ook meteen. Ik denk dat Qatar hem erg goed bevalt. Austin zal ook een vertekenend beeld geven want dat is nieuw voor iedereen. Vanaf Jerez zullen we denk ik enigszins kunnen zien hoe Ducati en Dovizioso echt zijn (en nu is dat van oudsher geen Ducati-vriendelijk circuit).
 
Laatst bewerkt:
Nog net voor Hayden gefinisht, was in de race gelijkwaardig aan zijn teamgenoot, wellicht kwam het omdat hij op zijn reservemachine moest starten
 
Nog net voor Hayden gefinisht, was in de race gelijkwaardig aan zijn teamgenoot, wellicht kwam het omdat hij op zijn reservemachine moest starten
Dat zal ongetwijfeld meegespeeld hebben. Ik vond het knap wat Dovi in het begin liet zien, en wat hij eigenlijk heel het weekend al heeft laten zien. Ben benieuwd naar het commentaar na de race, want krap voor Hayden finishen past niet bij de daden tot nu toe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan