Andrea Dovizioso

Ik schat het vermogen van Dovi hoger in dan die van Rossi om de Duc te verbeteren.
Dovi op de Duc doet me denken aan zijn periode op de Honda in de 250cc.
Vanuit de anonimiteit met verrassende resultaten komen.
Kan een motor goed afstellen en verbeteren en het maximale uit een motor halen vanuit een underdog positie.
Voor de echte top komt ie net te kort.
 
Hij lag uiteindelijk 24 seconden achter op lorenzo.
Dat is iig beter dan rossi met 30 seconden vorig jaar. :+

Ik las op MCN dat als de bridgestone's vers zijn dat de duc zelfs sneller is dan de rest op bepaalde punten volgens Dovi maar zodra ze gaan slijten is het niet veel meer.(wat ook te zien was tijdens de race)
 
Dovi 4e dus hij heeft het laten zien, nu nog een mooi resultaat in de race. Er is nog hoop voor de Ducatisti!
Al weer iets minder neem ik aan :? :z

Als Dovi de Duc tot een winnende machine om kan toveren in de aankomende 2 jaar zal hij de MotoGP geschiedenisboeken ingaan.
Maar voorlopig zijn dat nog toekomstdromen. Hij heeft iig al een goede start gemaakt
Gaat - ook - hem niet lukken :N

Hij lag uiteindelijk 24 seconden achter op lorenzo.
Dat is iig beter dan Rossi met 30 seconden vorig jaar. :+
Je kunt er maar enthousiast van worden..
 
Grammar nazi much ? :')
Dat word ik ook niet, was ook meer lollig dan echt serieus _O- zie de --> :+ <-- achter de post.
maar goed,
 
11s voor zn teamgenoot *O*

...en daarmee is Dovi nummer drie van de drie teamgenoten die Hayden heeft gehad, die voor de Amerikaan niet bij te houden waren. :X -O- Stoner, Rossi en Dovizioso allemaal sneller dan Hayden op de fabrieksDucati - ik denk dat Ducati erop gokt dat Spies volgend jaar de Amerikaanse markt wel vanaf een rode Duuc wil vertegenwoordigen.
 
...en daarmee is Dovi nummer drie van de drie teamgenoten die Hayden heeft gehad, die voor de Amerikaan niet bij te houden waren. :X -O- Stoner, Rossi en Dovizioso allemaal sneller dan Hayden op de fabrieksDucati - ik denk dat Ducati erop gokt dat Spies volgend jaar de Amerikaanse markt wel vanaf een rode Duuc wil vertegenwoordigen.
Verschil met Rossi was dan nog kleinste....

Moet zeggen dat Dovi het heel goed doet, gisteren ook in de laatste ronde op versleten banden nog een heel goed rondje rijden en Bautista inhalen. Toch respect voor zijn vechtersmentaliteit, iedere sessie, ieder rondje probeert hij weer het maximale uit die Ducati te trekken.
 
...en daarmee is Dovi nummer drie van de drie teamgenoten die Hayden heeft gehad, die voor de Amerikaan niet bij te houden waren. :X -O- Stoner, Rossi en Dovizioso allemaal sneller dan Hayden op de fabrieksDucati - ik denk dat Ducati erop gokt dat Spies volgend jaar de Amerikaanse markt wel vanaf een rode Duuc wil vertegenwoordigen.
Als Ben inderdaad een goede tweede seizoenshelft heeft.
Of de laatste 2 races zoals Elias dat altijd deed.. secured next season. :Y
 
Verschil met Rossi was dan nog kleinste....

Moet zeggen dat Dovi het heel goed doet, gisteren ook in de laatste ronde op versleten banden nog een heel goed rondje rijden en Bautista inhalen. Toch respect voor zijn vechtersmentaliteit, iedere sessie, ieder rondje probeert hij weer het maximale uit die Ducati te trekken.

Mooie rijstijl ook.
Zit bijna de hele tijd naar voren op de tank onderhand.
 
...en daarmee is Dovi nummer drie van de drie teamgenoten die Hayden heeft gehad, die voor de Amerikaan niet bij te houden waren. :X -O- Stoner, Rossi en Dovizioso allemaal sneller dan Hayden op de fabrieksDucati - ik denk dat Ducati erop gokt dat Spies volgend jaar de Amerikaanse markt wel vanaf een rode Duuc wil vertegenwoordigen.

Dan mag die wel wat harder gaan rijden.......27 sec achter een CRT fiets eindigen kan echt niet :N :')
 
Dan mag die wel wat harder gaan rijden.......27 sec achter een CRT fiets eindigen kan echt niet :N :')

Nou, Spies moet nog wel voordeel van de twijfel krijgen. Blijkt dat hij echt nog lang niet fit is.

Overigens vind ik het Dovizioso het ook prima doen, het zou geweldig zijn als hij nog wat extra snelheid pakt boven zijn vechtsersmentaliteit, dan kan hij misschien nog verrassend uit de hoek komen. Hij heeft de rijstijl enigzins vergelijkbaar met rossi dat hij lastig in te halen is en dat hij het ook durft om meteen te counteren. Vorig jaar de gevechten met Cal waren best mooi. Moet ook aardig frustrerend zijn geweest voor Cal.
 
andrea-dovizioso-.piega-gomito-honda-motogp.jpg


andrea-dovizioso-kid-chico.jpg


2002-manuel-poggiali-michel-fabrizio-andrea-dovizioso-jorge-lorenzo-casey-stoner-gp125.jpg




http://www.daidegasforum.com/forum/foto-video/552933-andrea-dovizioso-raccolta-foto-thread.html
 
Op MCN.com kijken. Hij en hayden zijn niet happy met het nieuwe spul.


Ik heb op twitter een beetje gekscherende opmerkingen gelezen , van wie weet ik niet precies maar het was zeker niet positief er was iets met snelheid wat ze erg tekort komen en volgens mij was het Troy die of opmerkingen had of zelf aan het testen was.

Nee men miste Troy Baylis.

Alex Hofmann ‏@Alex_66 22u
Sun is out ! All set for a perfect test day - only thing I am missing is @TroyBaylisstic for another epic test battle here ! Where arya ???


Alex Hofmann ‏@Alex_66 8 mei
Day 2 here Mugello ! Will be joined by @NickyHayden69 & @AndreaDovizioso ! We can't say that the red ones are not trying hard
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan