Amsterdam - MFA deel 37: Okay stop, Wheelietime!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad wordt er Zondag om 12:00 bij de Burger King in West (Basisweg) verzameld. Ook alle nieuwkomers zijn welkom, dus wil je gezichten bij de namen plaatsen, be there!

Voorspelling is momenteel 18-20 graden en ZONNNN! (nee, ik maak geen geintje).
 
Het lijkt me erg gezellig om mee te rijden. Ik kom zondag alleen uit de nacht dus ik moet even kijken hoe ik me voel na 4 uurtjes slaap....
 
Laatst bewerkt:
Ik ben donderdag en vrijdag vrij en twee weekenden in de maand lang oftewel 4 dagen vrij *D
 
Inderdaad wordt er Zondag om 12:00 bij de Burger King in West (Basisweg) verzameld. Ook alle nieuwkomers zijn welkom, dus wil je gezichten bij de namen plaatsen, be there!

Voorspelling is momenteel 18-20 graden en ZONNNN! (nee, ik maak geen geintje).
Ik kom wsl even een milkshake drinken. Ik rijd niet mee, want mijn noppen zitten er nog onder.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb al een ritje staan in Utrecht, maar de volgende keer ben ik er bij! Zal wel weer verschrikkelijk druk worden op de weg!
 
Hey V :W
Uiteindelijk toch j Appie kunnen verkopen ?
Jawel, een jaar terug al. Ik had hem in oktober te koop gezet, 5 maanden geen respons en toen de zon begon te schijnen was hij binnen een week weg.

Nu dus op de Husky, in de zomermaanden in SM-trim, de rest van het jaar op noppen :]
 
Jawel, een jaar terug al. Ik had hem in oktober te koop gezet, 5 maanden geen respons en toen de zon begon te schijnen was hij binnen een week weg.

Nu dus op de Husky, in de zomermaanden in SM-trim, de rest van het jaar op noppen :]
Ken je nagaan hoelang we elkaar live al niet meer gesproken hebben :)
 
Mag deze foto voor mij in de OP?

sIbBTEI.jpg


Bvd!
 
Let op!!!! De blauwen hebben weer wat nieuws:


Busjes met geblindeerde ramen van waarachter ze laseren.


Jij ziet dus gewoon een standaard transporter met geblindeerde achterruiten en daarachter zit zo'n pikkentrekker :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan