Bay Area Bral, poser-selfkick topic ;-)

Tis alweer 3 dagen stil hier.
Effe iedereen wakker schudden
22.jpg
 
inmiddels ben ik er wel uit wat ik nou moet hebben als startup, een 84 of 85 wide glide, die hebben namelijk nog wel een swingarm frame maar ook een evo en een 4 bak.....en die zijn ook niet idioot duur, waarschijnlijk omdat niemand ze wil....
 
inmiddels ben ik er wel uit wat ik nou moet hebben als startup, een 84 of 85 wide glide, die hebben namelijk nog wel een swingarm frame maar ook een evo en een 4 bak.....en die zijn ook niet idioot duur, waarschijnlijk omdat niemand ze wil....


Fietsie met shocks in appeltjes groen!

appel.jpg
 
die groene is mooi, die goudkleurige vinnik minder....

bij allebei vinnik het niet mooi dat het spatbord de radius van het wiel niet volgt.........
 
dat heeft denk ik niet veel met parkieten te maken, niemand vind zoiets mooi als die radius niet klopt.... ;)
 
maar mierenneukers bouwen dan vaak ook net met dat beetje verschil dat een brommer wel of niet cool maakt ;)
 
uberhaupt dream-cycles, wat een arrogante kwast is die vent joh, 1 keer geweest toen ik daar in de buurt was, was ook meteen de laatste keer.........zielige amsterdamse kamper die denkt dat ie de Jesse James van NL is, veel plezier kerel maar niet met mij....
 
Terug
Bovenaan Onderaan