motor opvoeren met compressor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zegt dat dan iets over je karakter of over het feit dat je geen informatie hebt over mechanische compressors en toch maar gaat dom reageren?

Dus waarom dan reageren in de eerste plaats?

Hier ging deels ook het onderwerp van Zot over ter informatie...

Goed dit is nu niet de plaats om erover te discusiëren want je hebt met jouw tekst even goed samengevat waarom je hier reacties plaatst, proficiat zou ik zeggen.

Ben je daar 41 jaar voor?

Als je een probleem hebt met mij kun je altijd een bericht sturen maar ga dan niemand anders zijn onderwerp verkloten.
Ik denk dat je het dan toch niet goed hebt begrepen.
Zot doelde op de serieus bedoelde reacties die nergens op sloegen en daardoor de reacties die wel klopte onderdrukte.
Iedereen hier op het forum weet dat ze jou reacties niet serieus moeten nemen, maar van andere weet men dat vaak niet waardoor TS de verkeerde kant op wordt gestuurd.
 
Dream on...... |( |(

Op één punt heeft Benjamin gelijk: het heeft geen enkele zin hem te wijzen op z'n eigen postgedrag. Ik doe dat normaliter ook niet, maar in dit geval vond ik het nogal bizar dat hij ánderen op hun gedrag ging wijzen.

Ach, wat moet je nou nog verwachten van een Vlaams Blok activist? Daar kun je toch eigenlijk niks anders mee doen dan hard om lachen en hopen dat ze boos in een hoekje gaan zitten vloeken op de rest van wereld?
 
Dat is anders waar jij nu wel heel erg mee bezig bent.

En beetje jammer dat je mijn reply MeanBlueMan in "motor opvoeren met compressor" zo vreselijk ontwijkt en niet beantwoord.... ik voel me genegeerd '(

Wat moet ik daar opzeggen?

Lees even aadmanz zijn reactie dan begrijp waarom ik dat zei over het filmpje, hij dacht dat het hier over een perslucht compressor ging of zo'n 12V compressor terwijl ik het de hele tijd al over mechanische heb.

Daar volgde een misverstand op waar vele rare reacties volgden (ook die van jou als ik met alle respect hoor).

Ik verkloot het onderwerp door wat, informatie te geven of?

Ja ik reageer ook op mensen die reacties richting mij sturen, doet hier iedereen trouwens en wat wordt gegoogd behalve bij mij?

Tijd dat jullie (moderatoren) eens wat sneller ingrijpen, dan volgen er hiet niet altijd onzinnige discussies.

Hellracer vindt mij een klootzak omdat ik lid ben van een bepaalde politieke partij.

Daarom moet alles wat doe ik op dit forum onzin zijn waar je niet serieus op moet reageren?

Wat zegt dat over hem?

Dat is het laaste wat ik hier over zeg terug naar deftige tips over mechanische compressors, ik had ook niet naast de kwestie moeten reageren sorry.

Ik heb geen ervaring met mechanische compressors dus mensen die dat wel hebben gedaan graag tips, dus ook niet van dat is wel moeilijk of dat gaat veel kosten of 40 jaar geleden hebben ze dat gedaan...
 
Laatst bewerkt:
Wat moet ik daar opzeggen?

Lees even aadmanz zijn reactie dan begrijp waarom ik dat zei over het filmpje, hij dacht dat het hier over een perslucht compressor ging of zo'n 12V compressor terwijl ik het de hele tijd al over mechanische heb.

Daar volgde een misverstand op waar vele rare reacties volgden (ook die van jou als ik met alle respect hoor).

Ik verkloot het onderwerp door wat, informatie te geven of?

Ja ik reageer ook op mensen die reacties richting mij sturen, doet hier iedereen trouwens en wat wordt gegoogd behalve bij mij?

Tijd dat jullie (moderatoren) eens wat sneller ingrijpen, dan volgen er hiet niet altijd onzinnige discussies.

Hellracer vindt mij een klootzak omdat ik lid ben van een bepaalde politieke partij.

Daarom moet alles wat doe ik op dit forum onzin zijn waar je niet serieus op moet reageren?

Wat zegt dat over hem?

Dat is het laaste wat ik hier over zeg terug naar deftige tips over mechanische compressors, ik had ook niet naast de kwestie moeten reageren sorry.

Ik heb geen ervaring met mechanische compressors dus mensen die dat wel hebben gedaan graag tips, dus ook niet van dat is wel moeilijk of dat gaat veel kosten of 40 jaar geleden hebben ze dat gedaan...

Lezen is ook al niet je sterkste punt he ?

Maar goed topic is idd ernstig uit de hand gelopen inmiddels.
Als de topicstarter wil dan kan hij een nieuw opic openen, ik zal daar dan streng modderen zodat er serieus gereageerd kan worden.

Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan