suzuki gsxr 1100 1987. 18" naar 17" velgen

kawzuki-Len

Rookie
11 apr 2013
3
0
suriname
Hoi hoi gixxers , ik bn effe spoorloos. Ik hb nl een gsxr1100 '87 met daarop standard 18" velgen maar hb nu 17" velgen opgplaats. Wie hf kennis over kam verhoudingen want ik mis wat pk. Bij optrek en me eind is baar slecht man ik hb een 45 tand achter kam op. Dus zit nu effe vast wat is d beste verhoudingh dat ik zou kunnen gbruiken op die 17" velg. Alvast bdankt vo t adviezzzzrrrrrrrmmm
 
Hoi hoi gixxers , ik bn effe spoorloos. Ik hb nl een gsxr1100 '87 met daarop standard 18" velgen maar hb nu 17" velgen opgplaats. Wie hf kennis over kam verhoudingen want ik mis wat pk. Bij optrek en me eind is baar slecht man ik hb een 45 tand achter kam op. Dus zit nu effe vast wat is d beste verhoudingh dat ik zou kunnen gbruiken op die 17" velg. Alvast bdankt vo t adviezzzzrrrrrrrmmm


heyman, alles kits :W :}


mooi dat je een 1100 hebt, ik heb een 750 ;)

P7060031.jpg


met originele verhouding van de kettingwielen.
 
Wat is er mis met je toetsenbord?
Is er wel iets goed. :? :+
klik op onderstaande link om een praktisch (Duits) programmaatje gratis te downloaden.
Met Geardata kun je, nadat alle overbrengingen en bandenmaten zijn ingevoerd, mooi alle theoretische versnellingslijndiagrammen gevisualiseerd krijgen. Tandwielen of bandenmaat wisselen, gelijk uitlezen wat het voor effect heeft op de eindsnelheid voor diverse versnellingen. Een must voor iedere circuitrijder. Veel plezier ermee!
http://www.mst-ybbs.at/cms/index.php/download/summary/6-download/3-geardata
 
Laatst bewerkt:
Als je van 18 naar 17 inch gaat met originele tandwielen, zou hij moeten trekken als een beer alleen moet je wat vaker schakelen. Ik zou het dus niet in de tandwielen zoeken, maar in de carburatie.
 
Eingenlijk hb ik geen problemen mt optrek hij is superrrrrr maar ik schakel te snel en t vaak en mijn vriend met een 92 kan ik niet inhalen ik voel dat r meer is maar hij kan m t niet geven dus vandaar ik t dan bij die kam zoek moet ik kleiner of groter dan 45T
 
Terug
Bovenaan Onderaan