Stationair toerental gsx600f

Chelle182

Rookie
20 okt 2012
28
0
Hey!

Iemand een idee hoe je het stationaire toerental van een gsx600F 1988 kan afstellen?
ik vind namelijk niet direct waar ik deze kan regelen.. buiten aan de gashendel.. maar dat kan niet de bedoeling zijn..

Groetjes
 
stationair word het naaldje van cil 1 niet nat.. op de andere kan je mooi zien dat er benzine word vrij gelaten.. en de naadjes nat zijn.. de eerste naald in de carbu is droog.. althans draaid de motor vrij stabiel.. maar als je dan aan de gashendel komt om hem even goed op toeren te doen komen,valt de motor dood.
 
stationair word het naaldje van cil 1 niet nat.. op de andere kan je mooi zien dat er benzine word vrij gelaten.. en de naadjes nat zijn.. de eerste naald in de carbu is droog.. althans draaid de motor vrij stabiel.. maar als je dan aan de gashendel komt om hem even goed op toeren te doen komen,valt de motor dood.

Welke naaldjes :? ,(gasnaalden kun je niet zien).
Is het luchtfilter er van af?
 
Laatst bewerkt:
stationair word het naaldje van cil 1 niet nat.. op de andere kan je mooi zien dat er benzine word vrij gelaten.. en de naadjes nat zijn.. de eerste naald in de carbu is droog.. althans draaid de motor vrij stabiel.. maar als je dan aan de gashendel komt om hem even goed op toeren te doen komen,valt de motor dood.
flesje forté in je tank doen, dat kuist de carbu van binnen. zou dat opgelost moeten zijn
 
En niet willen hoor! als ik de bobine van cil 1uit trek.. draaid moto exact het zelfde.. carbu gekuist.. door alles geblazen.. exact het zelfde.. carbu komt niet nat.. of verneveld geen benzine.. :s pfff
 
Is het een goed idee om eens iets te gaan lezen in een werkplaatshandboek voor je verder gaat met sleutelen?
Een werkplaatshandboek is of te koop bij de betere motorzaken of het is wel ergens op het internet te vinden (ik zou het kopen bij een motorzaak dan kan je meteen wat info vragen en wie weet wordt je dan verder geholpen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan