SXV Topic 7!

Aangezien hier in NL weinig van deze apparaten aangeboden worden, hoe zit dat met import?

In België en Duitsland zie je ze wel te koop staan. Ook nieuwere, zoals 2010 enzo.
Daar krijg je hier zeker geen kenteken op? Als ik het goed gezien heb zijn de laatste SXV's hier geregistreerd in 2008. Of heb ik dat mis?

Is er verder verschil met SXV's uit NL of andere landen?
En het type van 2008 (mapping keuze?) is deze beter dan de eerste versies, of maakt dat niets uit?

Weet iemand dat of andere info?
 
Aangezien hier in NL weinig van deze apparaten aangeboden worden, hoe zit dat met import?

In België en Duitsland zie je ze wel te koop staan. Ook nieuwere, zoals 2010 enzo.
Daar krijg je hier zeker geen kenteken op? Als ik het goed gezien heb zijn de laatste SXV's hier geregistreerd in 2008. Of heb ik dat mis?

Is er verder verschil met SXV's uit NL of andere landen?
En het type van 2008 (mapping keuze?) is deze beter dan de eerste versies, of maakt dat niets uit?

Weet iemand dat of andere info?

Volgens mij is kenteken geen probleem met Import :N als de SXV in Duitsland/Belgie een kenteken heeft dan kun je hem gewoon laten keuren voor een Nederlands kenteken..

Geloof niet dat er kwa mapping verschil in zit, en anders lees je zo een andere mapping in ;)
 
hij is toch af *O*
full
 
er mag altijd geboden worden op de mijne
Ongetwijfeld een mooie brommer, maar ik vind een standaard SXV gewoon mooier. En die staan in het buitenland zat.
Ik vroeg me alleen af of er verschil in uitvoeringen zou zitten.
Als ik lees dat de eerste types nogal wat modificaties nodig hadden, wanneer was dit dan vanaf fabriek al geregeld? Zoals die koudstart problemen en die seal lekkage. Was dat bij de 2007 of 2008 versie al getackeld?
 
Ongetwijfeld een mooie brommer, maar ik vind een standaard SXV gewoon mooier. En die staan in het buitenland zat.
Ik vroeg me alleen af of er verschil in uitvoeringen zou zitten.
Als ik lees dat de eerste types nogal wat modificaties nodig hadden, wanneer was dit dan vanaf fabriek al geregeld? Zoals die koudstart problemen en die seal lekkage. Was dat bij de 2007 of 2008 versie al getackeld?


moet je effe de openings/begin post lezen daar staat alles beschreven
ik schroef er zo een orgineel kappenset op hoor :P
 
Vind dit toch mooier O-)

http://www.imgur.com/bkHAjVs.jpeg[/img
;( ]

:P
 
Laatst bewerkt:
waar zijn die plastic setjes eigenlijk te koop,
ik kan ze nergens vinden,
op ebay uk, kap voor 25 pond, verzenden.. 100 pond.. (één kap hè)

lijkt mij een beetje overdreven..
 
Terug
Bovenaan Onderaan