Racing on an old CBR600F: Part 8

Toch stiekem weer een honda? ;)

Ik heb ook nog zo`n 99'er Goof,die heeft gewoon nog een standaard pompje erop zitten.
Remt op zich niet verkeerd,al zal de pomp van de RR wel al een lekkere verbetering zijn :Y

Blijft toch een fijne fiets hè zo'n Honda ;)
Zal de eerste race even kijken hoe de orginele pomp bevalt en daarna even een keer die RR pomp uitproberen.

@slimmerik: geen idee zal eens even kijken welke tandwiel verhouding erop zit..
 
Laatst bewerkt:
geen cbr maar wel honda dus toch ff spammen hier
Deze winter zijn we druk bezig geweest met de racer, oa het rijwiel gedeelte aan te passen. Het raceblok helemaal te controleren en te reviseren, en een 2de blok opbouwen. Verder heb ik mij bezig gehouden met spuiten van mijn kuipwerk waar ik nog mee bezig ben. Als het volgens de planning gaat is vrijdag het rijwiel gedeelte af en kunnen we dan met de blokken de testbank op!

Hier wat foto's
ptr%20Achterbrug%20opzet%202.jpg

ptr%20gestripte%20MB.jpg

ptr%20Foto0013.jpg

ptr%20Foto0017.jpg

Foto0031.jpg

Foto0040.jpg

ptr%20Foto0019.jpg

ptr%20Foto0020.jpg

kuipje01.jpg

kuipje04.jpg

kuipje02.jpg

kuipje03.jpg
 
nog maar een helm besteld als reserve, net als mn helm van vorig jaar en Shiro SH821. is toch wat goedkoper als een 2de AGV en heb er nog 2 visieren van ook.
enige verschil dit keer een Blauw witte ivm wijziging in kleuren ten opzichte van 2012
SH821_KEROSEN_KIDS_AZUL_600x600-500x500.jpg
 
Hoi, aangezien ik een 600rr heb aangeschaft en niet meer met de 600f op het circuit ga rijden heb ik nog een setje pilot powers over.

Iemand nog interesse? ff pm'n
Ik heb er een paar sessies mee op Assen gereden, waaronder 3 nat, slijtage valt dus erg mee.
DOT: HBCW 980T 2212 en HBCO 980T 2912

groet
Wouter
 
Ja oma opzouten en hou je zonnebril op............de zon komt eraan dus gaan we weer rijden.
Volgende week vrijdag wordt de Honda weer uitgelaten.

Wat zullen die paardjes blij zijn als ze weer op het mooie baantje in Mettet mogen rondgaan.

Wie is er nog meer????
 
ZO zat van die ouwe hokken dus....;-) CBR rules.

Nou ja zie jullie allemaal we; langs het inschrijftafeltje lopen :-)
Mij kan je niet missen, bus met een HEEEEL groot geel logo, en een gele tent. Rara wie is het. :-O
 
@Joost... ziet er idd dik uit! (je motor ook trouwes!) :+

Wij hebben er ook zin an vrijdag, donderdagaaf om uur of 9 daar is streeftijd!
Motoren staan er klaar voor iig, hoop werk gehad aan m'n nieuwe cbr1000rr, vuurdoop @Mettet vrijdag (niv4) tot dan!
(1foto van niet-Goof mot kenne, toch??)
full
 
Tim en Anton, tot morgen/overmorgen!
Tim, hou je een mooie plek voor ons bezet bij een stroompunt? O-)
Wij hebben nu ook een zij luifel, dus iets meer ruimte nodig :P

921367_251975654946575_579475310_o.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan