Wie kan mij helpen met mijn elektra van mijn xr500r 1981

Gerard-030

Die hard MF'er
5 sep 2009
447
0
Utrecht
Hallo wie kan mij helpen met mijn elektra schema

Het gaat om een honda xr500r waar geen contactslot opzit en alleen verlichting + remlicht bij het gebruiken van de voorrem

Hier heb ik een foto van mijn schema + wat foto's hoe het in het echt eruit ziet

Het zou fijn zijn als iemand mij kan vertellen waar ik mijn remschakelaar aan moet verbinden en als je iets anders ziet wat niet goed is of anders kan hoor ik het graag
full

full

full
 
Ik heb m volgens mij door, ik had trouwens een doetje gemaakt de remlicht was de schakelaar maar omdat jij het draad heb doorgelust weet ik denk ik de rest ook

Als ik van de remschakelaar het bruinen draad naar het achterlicht brengt dan klopt het volgens mij al

Op de laatste foto, is dat wit zwarte draad mijn contact draad? wat de motor doet uitslaan als ik het tegen de massa/frame aanhoud?

Alvast bedankt voor de snelle reacties
 
als wit-zwart het ontstekingssignaal is (is vaak zwart met lichte kleur, gebasseerd op mijn eigen ervaringen! geen garanties!) dan moet deze inderdaad aangesloten worden, zodra je het contactslot op uit zet, word deze draad doorgelust naar de aarde, en dus je signalen naar je bobine = niet starten :(

Je bedoelde dat het vierkantje met remlicht je schakelaar was toch? dan klopt ook wat ik net al zei, en wat jij net ook zei.
 
Terug
Bovenaan Onderaan