MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

Zaterdag ook ijverig bezig geweest met stickers plakken, alle 3 de motoren bij ons thuis hebben nu een sticker :) Mijn cbtje had die al, de gsxr en de kawasaki alleen nog niet.

Nu alleen de lange sticker nog onder mn kenteken plakken :9 Moet alleen de naam van de motorzaak eerst weg zien te krijgen. :]
 
Fijn schuurpapiertje doet wonderen...

My thoughts exactly :Y Maar eerst eens de motor weer binnen handbereik zien te krijgen :+

xayq2v.jpg


*O*
 
Vandaag samen met vader op de motor naar motorport wormeveer.
Daar was meneer agent aan het controleren en reed mij achterna. Sprak me aan omdat ik een mooi stickertje heb geplakt wat niet mag. Meneer agent vroeg mij deze te verwijderen!

Nou prima agent, bestel ik een deze dagen toch gewoon een mooie nieuwe, geen probleem!
 
Had eerder al de reclame van de plastic houder eraf gebeund, nu de zwarte plastic rand mooi opgevuld met 'n sticker:

bandit-mfsticker.jpg


Moest trouwens nog wel m'n best doen om de letters allemaal in één keer erop te krijgen, sommige lettertjes kwamen niet helemaal goed los van het vel... Maar uiteindelijk toch gelukt *O*
 
Vandaag samen met vader op de motor naar motorport wormeveer.
Daar was meneer agent aan het controleren en reed mij achterna. Sprak me aan omdat ik een mooi stickertje heb geplakt wat niet mag. Meneer agent vroeg mij deze te verwijderen!

Nou prima agent, bestel ik een deze dagen toch gewoon een mooie nieuwe, geen probleem!


nieuwe vandaag even besteld. gelijk maar twee want als meneer agent dan zegt dat het niet mag geef ik er een kado aan hem :)
 
http://www.motorsticker.nl/stickers-op-maat/kentekenplaathouder-sticker.html

Die had ik er een paar dagen later ook al op geplakt :+ O-) :9

3657_388520771255084_8686804_n.jpg


Moest eerst de reclame er af beunen, ook meteen sticker op het voorspatbord eraf gepulkt. :') Had 'm toch niet bij die motorzaak gekocht :')

*O*
 
Laatst bewerkt:
Sticker is binnen *O*

Maar als ik die spookverhalen zo hoor dat de "sterke arm der wet" er niet amused mee is... Hoe groot is de kans dat ik de sticker er weer kan afhalen? Of misschien toch maar op het spatbord plakken..?
 
meestal vragen ze je om het toch te verwijderen -> geen boete.
sommige kneuzen schrijven meteen een boete voor uit.

daarom heb ik er 3 besteld, voor het geval ik het af moet halen..

ben nog aan het wachten op de stickers. hoop toch dat ik ze morgen binnenkrijg.
 
Sticker is binnen *O*

Maar als ik die spookverhalen zo hoor dat de "sterke arm der wet" er niet amused mee is... Hoe groot is de kans dat ik de sticker er weer kan afhalen? Of misschien toch maar op het spatbord plakken..?

Ik heb hem er al bijna 4 jaar opzitten, nooit problemen mee gehad ;) En anders puppy ogen opzetten en hem eraf halen. Voila :+
 
Er staat nergens iets in de wet over stikkers op je kentekenplaat.
Het enige waar over gesproken wordt is het goed zichtbaar en leesbaar zijn.
Zichtbaar betekent dat de plaat zodanig gemonteerd moet zijn dat een flitspaal je pakken kan en leesbaar betekent dat de plaat niet al te vies mag zijn of dat de letters en cijfers vervaagd zijn.

Met een stikker erop voldoe je nog steeds aan die voorwaarden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan